A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 106 (1991-2004)

106 S16 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kicsi a bors

Szöveges ítélet

Hanyagul összeszórt állapotban vettem, a franciaorzsági totálkár után. A motorban 29000 km volt és nagyon bitang. A kabint kicsit össze kellet szögelni, mert hááát az nagyon szottyadt volt szegény. De nem bírtam ki, hogy ne használjam azonnal, mert gyalázatosan ment a kis "rohadék"... Kizárólag ABS-t és szervót tartalmazó futóm?, kormánym? összeállítás kicsit túlkormányozta a gépet, de agilis reakciókkal gyönyör?en az úton lehetett tartani. Ha elindult az eleje a kanyarban, elég vol egy pöccintés ahhoz hogy ívre kerüljön megint a paripa. Viszont ha a far indult el?re, akkor nagyon kellett tornázni, és szerencsére ezt egyszer-kétszer tette csak meg.
Nem volt "megcsippelve" és semmi optikai butítás. Kapott egy direkt sz?r?t ami hideg leveg?t szívott és volt egy hatvanas Devil típusú kipuffogó rendszer (Semmi iszonyatos rezonátor hátsódob). Nagyobb volt a szívászaj mint a kipuffogó hangja.
Bár gyárilag csak 118LE, de mindenféle er?gépet sikerült gyaláznom vele.
Szervizelni egy gólyalábat kellett az el?zetes borulásból kifolyólag, de err?l az autó nem tehetett. Ami bosszantó volt viszont, az hogy néha nem indult el melegen. Egy kis kurkászás után kiderült, hogy az ac pumpa relé folyton túlmelegszik. Kis gondolkodás, kis kapcsolási rajz tanulmányozás, és a problémát sikerült megbarkácsolni.
Nem volt egy friss technika, nyáron megf?ttem benne klíma nélkül, a szokásos elektromos csomagon kívül tul.kép nem volt benne semmi extra, de kedvenc atómmá avanzsált. Volt mellette egy Megane-m, amiben minden kényelmi extra volt, de mindíg örült a szívem amikor a kis 106-ba átültem és valahova azzal mentem.
Nagyon szerettem, és nehéz szívvel adtam el, de hát a családalapítás és az építkezés szükségbe vitt.

Hibalista

- bal csonkállvány, benzinszivattyú elektronika

Ide hordtam szervizbe

magam javítottam!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? a4 Következő autója? fiat panda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 106 1991

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)