A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 106 (1991-2004)

106 1,0 XN Itinea 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Hüséges kis gall útitárs: 1.0 Itinea

Szöveges ítélet

Nagyon szeretnivaló kis gall oroszlán ez, sok helyre elvitt és sosem hagyott cserben. Legmesszebbre a Tirrén tengerparta mentünk vele, négyen két fiú, két lány átlagos alkattal. A kis csomagtartó dugig volt, ahogy számoltam szegény 145-ös gumiknak az amúgy igen csekély saját tömeg (790! kg) mellet + 330 kg-ot kellett 1350 km-en keresztül 140 km/ó-val végigcipelnie. De bírta... Az első ülések, és a vezetési pozíció nagyon eltalált annak ellenére, hogy a kormány nem állítható. Apropó, kormány! Ebben a tipusban nincs szervó, de nem is kell: kis tömeg, vékony gumik, eltalált mechanika, áttétel, egyszerűen kitünö. Télen a városi használat mellett a be nem melegedett kipufogóban lecsapódott maró kémhatású kondenzvíz ette, nyáron meg a 35 fokban a hosszú tartós "égetés" fogyasztotta a hátsó dobot. Valószínűleg ez egy olcsó beszállítója volt ez a PSA-nak, később túltettek ezen a probémán. Azt meghálálja a kis ügyes, ha a nagyobb lyukakat megközöljük, kikerüljük, mert nem makadám utakra szánták a barátságos, lágy futómüvét. Bátran ajánlom első autónak, akár kis családinak is, vannak még megkímélt modellek, a ´96 utániak színre fújt lökárítóval vannak felszerelve. Az enyém 1.0 L-es volt (50 LE), ez is elég, de az 1.1-es mégjobb (55 LE). A nagyobbak (1.4, 1.6) biztos sportosabbak, de nehezebbek és kajálósabbak is. Az 1.6-os dízelt szándékosan hagytam a legvégére, drágább befektetés ami hosszabb távon térül meg a mindennapi használat mellett. Nagyon kultúrált rém egyszerű, mindenféle közös nyomócsövet, turbót mellőzve, mégis dinamikus autózást lehetővé tévő, megbízható kis "öngyujtós".

Hibalista

- 60.000 km-nél első féktárcsák, fékbetétek (ezt gyárilag így tervezték) 16.000.- Ft
- 65.000 km-nél a hátsó kipufogó dobba alulról csavarhúzóval könnyedén be lehetett hatolni; így adtam el, de kb 18.000.- Ft lett volna
- 75.000 km-nél az első lengökarok (alsók) szilentjei adták be az unalmast, filléres dolog, már így adtam el

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Gallion, Békéscsaba

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 77000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf I Következő autója? Peugeot 206
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 106 1991

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)