Ha a franciák csigát esznek, miért ne lehetne Peugeot-m?
Szöveges ítélet
Közel két éve vettem, mert megtetszett és leginkább erre volt pénzem. Jóképű kis jószág.
Nem bántam meg, hogy franciára váltottam.
Elég elhanyagolt járgány volt, de a vételár is alacsony volt.
Ami eddíg elektonikus hibácska volt az mind Bosch (német) gyártmány a kocsin. A legtöbb hiba oka a kontakthiba, de hát mire nem jó a WD40?!
A legjobban az fájt, amikor az AC pumpa (ez is Bosch) beállt-se kép, se hang! (utángyártott: 27000,-)
Egyébként megbízható, nincsen semmi komolyabb gond vele. Amiket cserélni, javítani kellett rajta, azok a 12 éves kornak köszönhetőek.
Az injektort évente egyszer ultrahangos tisztításnak kell alávetni és akkor semmi gond sincs vele (a kartergázból a sok olaj elmocskolja) -ez is BOSCH -ez van!
Amit nagyon szeretek benne az, hogy nagyon megy. 1360 ccm, 75 ló, 111Nm, 840 kg.
A könnyű kasztnihoz elég ez a teljesítmény, ráadásul a váltóáttételek elég nyújtottak. Nagyon hamar fel lehet kapcsolgatni, ezért jó a fogyasztása. (város:6,7 vegyes:6,5 sztráda 6,2 140-nél) A 45 literes tankkal elég messzire elkavirnyálok! Ha kitaposom a belét akkor is beéri 7,9 literrel városban!
A beltér egész komfortos. Lehet, hogy az XT felszereltségnek köszönhető. Egy rakás elektromos kütyü van benne.
Hibalista
- AC pumpa (elektromos-tankban-nen olcsó)
- szilentek (nem sorolom fel)
- hátsó gátlók
- hengerfej tömítés (olaj a vízben)
- első-hátsó teljes fékfelújítás
- féltengely jobb-bal
- Kipufogó közép és hátsó dob
Ide hordtam szervizbe
Belovai Tibor - Maglód
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Otthon a garázsban -alkatrész árban!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 63000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | fiesta 1,1 B | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
