A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 106 (1991-2004)

106 954 cm2 

Az ítélet értékelése
1,5(2 db)

"fostalicska"

Szöveges ítélet

Szerettem ezt a kisautót, ezen tanultam meg igazán vezetni. Nem tudtam milyen autót akarok, ez meg tetszett, meg erre volt pénzem. Úgy gondoltam városban elfutkozni jó lesz. Gyerek sem volt még, ketten a párommal beleférünk. Aztán úgy adódott, hogy a megvétele után 1 évvel munkahelyet váltottam, így naponta 80 km-t kellett autóznom. Eleinte zavart, hogy mindenki leelőz, aztán megszoktam. Mondjuk, ha olyanja volt a kicsinek, ment mint a meszes... Bár 135-nél többet nem lehetett kihozni belőle. Közben gyerek is lett, úgyhogy már hárman mentünk mindenhová. Meglepő módon szinte minden belefért. Ha hétvégére pakoltam, babakocsi, etetőtészék, egy raklap játék és 2 utazótáska simán befért. Igaz tele volt a kocsi. Ezt csinálja vki meg egy "nyunyukival" Aztán kinőttük, meg elegem is lett belőle. Közben hébe-hóba kölcsön kocsivál másztam (Ford Mondeo 1.8, Seat Cordoba 1.4 SE, fater Clioja), és teljesen más érzés volt. Elég volt a kickocsikból!
Váltottam...
Szerettem nagyon ezt a kis kocsit, csak pozitívan tudok róla beszélni. Mindenhova elvitt, télen is pöccre indult, gyári akksival (értsd 10 éves!) Kényelmes volt, tetszett a franciás luxus (e. ablak, táv. ir. kp. zár), hol volt a 10 évvel ezelőtti német autókban alapban ilyen?

Hibalista

- Csak az ú.n. kopó alkatrészek, fékek, kipuffogó (végén újat kellett venni:13. 000,- HUF + 5. 000,- beszerelés), stb. Mondjuk egyszer megfőztem a hengerfejét egy forró nyári napon a dugóban egyesben-kettesben. De megúsztam tömítés cserével:15.000,- HUF. Olajcsere évente, vagy ahogy kijött. Ami idegesített, az a kulcs, betörtek a gombok. Szakszervízben azt mondták, hogy 18. 000,- HUF lenne a csere! Csak tok nincs? Nincs. Komplett kulcs 18 ropi. Nem kellett!

Ide hordtam szervizbe

Haver srác(ok)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Suzuki Keszthely

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 59000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Opel Omega
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 106 1991

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)