A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 106 (1991-2004)

106 1.1i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csörög-zörög, de nagyon jó!

Szöveges ítélet

Hat évesen vettem az autót egy kereskedőtől. Megbántam. Nem a típus választást!
Az autó fütőműve már akkor sem volt a legjobb, csörgött zörgött, kopogott. Elvittem a szervízbe, és kapásból 150 e Ft-ot akartak lehúzni rólam. Inkább hagytam, majd szétesik. Azóta is megy!
Probléma azzal volt, hogy mivel nem jó a vízhőfok visszajelző lámpa,
ezért nem tudtam, hogy elforrt a víz, és tönkre ment a hengerfejtömítés. A mázli, hogy nem görbült el a hengerfej.
A sok állás miatt kellett cserélni a kézifék bowdent.
A hátsó lámpák állandóan beáznak, és ezért nem világítanak.
Szó szerint önteni szoktam belőle a vizet.
Elektromos probléma csak annyi, hogy egyszer az egyik kábelkötegeket összekötő csatlakozó nem érintkezett rendesen, és ezért állandóan leállt, és nem indult. A hiba felderítése után saját magam kijavítottam a hibát. Kontakt spray, és az érintkezők meghajlításával.
Most már kéne az autóra költeni, mert kopott a motor, a szimeringek, és a tömítések szétmentek, az injektorral vannak gondok.
Ettől függetlenül nagyon szeretem az autót, megjártam vele Horvátországot, Szlovákiát, Ausztriát, és semmi gond nem volt vele.
Autópályán az 1.1i motorral is simán megy 140-et, de volt rá példa, hogy 180-ig tudtam huzatni (bár akkor már voltak hangok!).
Két embernek kényelmes, a hátul ülőknek kevésbé. A csomagtere
megfelelő méretű, és a hátsó üléssort ledöntve oriási. Kétszer költöztem vele, és plafonig volt pakolva. Bírja!
A városban sem maradok szégyenben a két lámpa közötti gyursulásnál. (68 LE - 800 Kg)
A váltója kis gyakorlás után pontos, és gyors.
Az úttartása kiváló. A műanyag alkatrészek nem zörögnek.
A pótkerék nehezen hozzáférhető, a hátsó torziós rugó könnyen kinyúlik.
Tervezem, hogy eladom, és egy 106-s16, vagy rally lesz a következő. Esetleg egy jó állapotú 205 GTI.
Ha meg nagyon sok pénzem lesz, akkor Volvo, vagy Saab.

Hibalista

- -hengerfejtömítés
- -kipuffogó
- -szimeringek
- -kuplung
- -futómű
- -kézifék bowden

Ide hordtam szervizbe

Nem akarom bántani, de egy kaki volt a szerelőm!
Nevet inkább hagyjuk! Shufni tunning.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Derby 1.1 Következő autója? Peugeot 106 s16, Saab, Volvo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 106 1991

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)