Bözsike
Szöveges ítélet
2008. októberében vettük a feleségemnek munkába járni.
Nem kell rosszra gondolni, hogy úrizálunk meg ilyenek, hanem ilyen magyar tömegközlekedéssel lehetetlen másik településre normálisan eljutni. 32Km autóval, kb 25-30 perc normálisan közlekedve, lakot területen 50! Ugyan ez a táv busszal/vonattal ha nincs késés 1óra és 32 perc!!!
Ennyit a körülményekről!
Szóval az autóról. Keresgéltünk újságokban és interneten. Szűkítettük a szóba jöhető verdák körét. Így maradt a Peugeot ez tetszett meg az asszonykámnak. Tudják: a nők másként vesznek autót!
Találtunk egy autót a hasznaltauto.hu-n 450.e-ért, elmentünk megnézni a kereskedésbe, döbbenet 499.e volt rajta! Mondom az ipsének, hogy a nete-en egy ötvenessel kevesebbe mérik a vasat erre utánanézett és telnézést kért. Megvizslattuk az autót majd irány haza. Tulaj megkeres, alku és másnap 420 ért autó haza. A kereskedő csúnya arcot vágott.
Otthon elkezdünk róla beszélgetni Peugeot, Pözsi, Bözsi.
Így lett a neve Bözsike.
Az autó: Piros, Bal első sárvédő és az első ajtó első/alsó negyede volt fényezve. Műszaki kevés. Aksi gyenge. Tipikus Peugeot hátsó futóműn már látszik hogy nem 100% de még messze a felújítás! Motor jó! Hidegen kicsit furán jár, de azt mondták ez természetes, akkor jó! Fékekben szinte új betétek. Vezérszíj nemrég cserélve, látni rajta! Csak a bal első kerék rázta az elejét, emiatt húzott balra. Megoldás 2 út téli gumi jó gumis centirozás és minden ok.
Egy helyen van rajta rozsda de ott keményen: csomagtartó bal oldalának és a doblemez hegesztésének találkozása egyébkén a kaszni OK!
Kb 1500Km ment eddig bele. Probléma rendszeresen a bal féklámpa / helyzetjelző párossal van. Régebben beázhatott, bevízkövesedett. Kapott már vízkőoldót, meg csiszolást. De eddig:hol jó hol nem, mint ha irányjelző volna. Már csukott szemmel is leszedem a hátsó burát. Szerintem tegnap véglegesen kijavítottam a hiba okát.
A másik bosszantó dolog bal első lámpa! Ezek a bal oldali lámpák! Cseréltek már 2 órán keresztül egy izzót, na én igen. Na nem a kivétellel volt gond, mert az előző próbálkozónak sem sikerült rendesen betenni az égőt tartó rugót! így az izzó rögtön a kezemben volt. De sikerült és ezzel még a bandzsasága is megszünt kocsikának.
Volt még gond a rádió beszerelése körül is, de ezt nem részletezném.
Eddig az autó remekül működik. Elég jól megy. Az asszony nagyon szereti.
Majd egy év múlva:
Folyt köv..........
Hibalista
- Leginkább a világítással volt eddig csak probléma:
- - Bal első lámpa: valószínűleg cserés a lámpa, pedig pont olyan mint a másik oldali, csak kevesebb a karc rajta. Alig lehet beakasztani az izzót tartó rugót.
- -Bal hátsó lámpa: Beázás mellékhatásai: az égők bele voltak vízkövesedve a foglalatukba. Legrosszabb állapotban a bal alsó rész volt.
Ide hordtam szervizbe
Én szerelem!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 102300 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Opel Astra/Vectra | Következő autója? | Nem veszek |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
