A legjobb útitárs
Szöveges ítélet
Az autó iszonyatos dolgokat kibírt alattam, még Ázsiában is voltunk együtt, rengeteg padlógázos autópálya hosszú távon és a hétköznapi városi araszolgatás, na és a balkán (ott tört el kerékcsapágyam). Sikerült több alkalommal belegyömöszölni a felfújható hajómat, motorral, minden felszerelésével együtt (ami egy közepes méretű utánfutót is kitölt) és átmászott ezzel a rakománnyal a barátságtalan boszniai hegyeken. Gyorsulásra nem egy fenevad (különösen nem kamionos előzése közben, miközben a köcsög villog a bmw-ből a pályán), de mindenhova elvitt, terepen is bárhol elmegy (kivéve ahol felakad az olajteknő és ezért gyengül a kenés-nem egyszer előfordult). Sajnos megöregedett és így a 200.000 km környékén már kezd szeszélyes lenni. Ez nem a peugeot hibája, hanem a felületes autószerelőké és a hozzá nem értésé.
Hibalista
- Kopó, forgó alkatrészek sora, mivel rengeteget futott, ezen kívül egy vezérlőegység(computer), bontva 20.000.- Ft
Ide hordtam szervizbe
maszek lelkiismeretes
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
maszek lehúzós kókány gyorsszervíz
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | jumper | Következő autója? | citroen jumper |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
