Kényszer, majd meglátjuk
Szöveges ítélet
A feladat egyszerűnek látszott. Csak három korlát volt.
Venni egy kicsi + olcsó + magas beülési magasságú női autót. A végrehajtás már nem. Hiába van a használtautó.hu-n közel 100.000 autó, alig volt ami megfelelt a kritériumoknak. A mozgássérült tulajdonos (2 mankóval jár) legalább földtől mért 57-60 cm beülési magasságú autót keresett.
Kb. fél éves keresés eredménye lett a Peugeot 1007
Nem régen vette ismerős.
A kereskedő (kiskereskedő) mindent ígért. Ok. ez a dolga. A bal oldali ajtó nem záródott rendesen. Hol zárt, hol nem. Ígérte megcsináltatja. Egy hónapig pontosabban 55 napig ígérte, hogy most már biztosan kész lesz 3-4 nap múlva. Mindíg 3-4 nap múlva. Nem lett kész. Tulajdonos megunta és inkább elhozta rossz ajtóval. Kifizette. A kocsin lévő un. peres gumik eltűntek róla közben ami nem is olyan nagy baj. A rákerült gumik amolyan addig bírja ki míg eladjuk típusúak voltak. Addig kibírta. De a nagy cserebelérés közben elveszett a kerékőr kulcs is. Ez később sokba került.
A kocsi meglett.
Átírás, biztosítás, stb.
A biztosítás internetes kötésekor a rendszer kidobta, hogy anno 2006-ban amikor ezt a kocsit forgalomba helyezték Mo.-n (2005-ös gyártás) akkor 4.444.444 forintért adták el........valami akció lehetett akkoriban ?? azért azért lett ilyen az árcédula ?
Elég drága női autó volt újkorában, hisz akkoriban egy női un. második autót 2-2,5 millió forintért lehetett venni.
A kocsi igen felszerelt, félautomata kivitel.
Nem a vezető váltogat hanem a szerkezet. De nem automata a váltó a szó műszaki értelmében.
Pipi piros és nagyon női.
Hatalmas sikere van még így 7 évesen is.
Az biztos, hogy egyedi idehaza és a hölgyek többségének álma.
A kocsit talpra kellett állítani.
Ez lett az én dolgom.
94000 km-el vette a tulajdonos.
a Peugeot Gablinihez mentem Zuglóba.
Két-három hét alatt mindent megcsináltak.
Jó a kapcsolat velük.
Segítőkészek.
Igaz, a talpra állítás közel 450.000 Ft.-ba került.
Egyelőre egy hiba jött elő :
Egyik reggel a munkahelyre érkezéskor a R kapcsolásakor nem kapcsolt.
Gyalog tologatás, próbálkozás, majd eltelt 10 perc és minden további nélkül megjavult. Irány a szervíz. Ők is elvitték, ők is kipróbálták náluk is előfordult háromszor.
Erre még nem tudnak magyarázatot, egyelőre csak találgatnak.
Komoly vélemény 1 hónap használat során még nem lehet leszűrni.
Kényelmes.
Minden elektromosan működik.
A kormány könnyű.
Előre láthatólag munkába járásra (napi 2x5 km) fogja használni mozgássérült tulajdonosa.
Havonta egyszer egy Budapest-Debrecen-Budapest útja is lesz.
fogyasztása 8 liter körül van, köszönhetően az 1,6-os benzinmotornak és a félautomata váltónak.
Hibalista
- Akku, - Toronycsapágy, - Tekercsrugó törött, - Ajtócsukó mechanizmus, - Ajtózár, - Ablaktörlők, - Kerekek, - Kerékőr, - Váltó ? -
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gablini Zugló
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Yaris 1,3 automata | Következő autója? | Mokka automata |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
