Egyterű nálunk még nem ment ki a divatból
Szöveges ítélet
7 évet használt Peugeot 5008-ból ültünk át,ez az első német autónk. Tetszett hogy középkategóriájú ára mellett sok extrát adott.Ilyenek a full első Led fényszórók, a Start-Stop rendszer, az adaptív tempomat.
Nagyon szép, világos belsője van, kényelmes, sok irányban állítható első ulésekkel. A sok lehetőség miatt, eltérő sofőr méretekre tekintettel már el kellene a memóriás ülés beállítás.De hát az már inkább felső kategória.
200 lóerejével csodásan gyorsul, és benzines létére nagyon nyomatékos is, meglepően alacsony fordulatszámtól.
A nagy csalódás a gyári navigációja, amely töri a magyart, áttekinthetetlenek a menő pontjai, furcsán tervez, Igo-nak a nyomában sincs.
OnStar rendszere sem egyértelműen megbízható, a telefonos applikációval sokszor nem lehet lekérdezni az adatokat, például a kocsi parkolási helyét, azt írja, vezessem a kocsit, és próbáljam meg újra. Vicces....
LEd automatikus fényszórói csodásak, mindent látni vele, intelligensen, mindig jókor kapcsol fényszóróról tompítottra, és vissza.
Start-stop rendszer is nagyon szépen, szinte észrevehetetlenül teszi a dolgát.
Meghibásodásunk szerencsére még nem volt vele, a későbbi észrevételeimet frissítéssel írom meg.
Hibalista
- Nem volt még hibája.
Ide hordtam szervizbe
Opel Gyulai Cegléd
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6200 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | 5008 1.6 Hdi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |