Szereti ha foglalkoznak vele
Szöveges ítélet
EZ egy taxi városi használat autógáz tehát kap rendesen !! Egy Lancert(2006) cseréltem le Zafirára nem kellet volna nagyon nem . Most elmondanám minden hitetlennek hogy nem igaz hogy a keleti autót drága fent tartani, drága fent tartani egy rossz anyagokból összerakott silány minőségű autót aminek mindég van valami baja!! most jöjőn egy kis öszehasonlittás: a lancert 68000 km-el vettem 277000 van most benne ami elromlott rajta kuplung, hátsó kerék csapágy,kormánymű,generátor(ez 3 hónapig ázott azért)3,5 l az olaj töltési menyiség 10w 40 eneos szürővel 6000 ft a vezérlés 25000 ft a munka 6000 3 taxizás alatt jó ha ráköltöttem 400000 ft.-ot enyit a drága fentartású japán autókról !! Most jöhet a Zafira: először ezt az ítéletet azért írom mert a váltóra várok és ki kell adjam a dühömet valahol, egy éve van nálam nagyon minden nap használva van. A rezgőcsövel kezdődött az szétrohadt ja és az egész rendszer rozsdás 3 évesen, utána jött a trafósor de az legalább Erdélybe hagyott ott hogy jobb legyen, a thermosztátot kiirta a gép,itt tenném hozzá hogy kicsi a gyári hűtő és egész nyáron megy és hangos ha egyszer le kell cserélni nagyobbat tesznek bele, de miért nem gyárilag ha már van hozzá? Az izzókat nehéz cserélni sebész kéz kell hozzá és dupla annyiba kerül mind a Lancerbe. Az olaj is drágább 12000 ft mert 5w35 kell bele A vezérlés is drágább 35000 a munka díj 10000. Pozitívúm hogy a fékek meg a stab. pálcák jól bírják még de amikor felemeltűk utoljára akkor láttuk hogy szivárog a hátsó lengéscsíllapító tehát arra is készülni kell.Amint fent megirtam szétteset a váltó ez bontottan 55000 fog kerülni de egyuttal cserélni kell a kuplungot 50000 kinyomócsapágy 42000 munkadij kb 50000 Egy év alatt 77000 km nem kevés a ráforditott összeg 530000 ft. Alattomosan viszi a pénzt kivéve az utolsó szerviz az durva,remélem hogy több rosz dolgot nem tudok hozzáfűzni de sajnos már nem bízom meg benne!!Most felmerül a kérdés hogy ez taxi és azért megy tönkre mert mi nem vigyázunk rá,ez nem igaz mert ha nem szervizeled akkor nem tudsz dolgozni és a Lancer is ugyanúgy taxi volt abba 210000 km-t csavartam bele és egyszer nem hagyot ott !!Amúgy maga az autó csendes de az indexe béna és az A oszlopnál nagy a holttér az 1.8 motor elég erős és jól fogyaszt még gázzal is! Ha 7.ik ülést lehajtom óriási a csomagtartó Családi autónak ajánlom mert nagy és ha sikerül megcsipní a 4 miliós kifutó modell ajánlatot annyit megér!!Ha most venném akkor ujonnan venném mert szerintem ezek a szervizköltségek 180000 km-ig nem jönnek ki szerintem Ősszeségébe véve a Lancerhez képest egy nagyon rossz autó,de mivelhogy kitermeli a szervizt meg ezzel keresem a kenyeremet ezért azt mondom hogy megérte a pénzét!!
Hibalista
- Trafósor-25000,thermosztát 60000,olajház 380000 rezgöcső 10000,klima 10000,váltó 55000
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 141000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 77000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Lancer | Következő autója? | Karens |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.4/10) |
