Megbízhatatlan,minősíthetelen roncsdarab
Szöveges ítélet
Hibalista
- 2011 májusában vettem meg a zafirat,4 éves korában.Az autót első tulajától vettem,103.000 km-rel.Leinformált km,törésmentes végig márkaszervízben szervizelt igényes autó.2012 szeptemberéig 90.000 kilométert mentem vele végig szervizelve.Ennek ellenére milliónál többet költöttem rá,minden elromlott benne ami csak lehetett. - HIBÁK:kétszer cseréltem benne váltót,turbócsere,szívósor,kétszer kettőstömegű lendkerék csere,teljes kuplungszett,kettő generátor csere,kétszer cseréltem vezérlést mert 20.000 km után ledobta az első szettet és 2 hengert kicsinált,légkondi mágnestekercs csere.Több mint 1 milliót költöttem az autóra úgy hogy amiből lehetett bontott alkatrészt vettem.Lényeg ami kiderült számomra (mivel sok szerelővel, bontossal találkoztam az elmúlt évben az autó miatt)a 2005 utáni opelek nagy szarok.Az opel dízelek a legrosszabbak a német autók közül. - Az én zafírám, 1.9 cdti 150 LE.Azt mondják ez a legrosszabb a dízelek közül,nagy a nyomaték és ezt nem bírják az alkatrészek.Előtte 2006-os VW PASSAT-om volt,420.000 adtam el és semmi baja nem volt. -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 103000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | PASSAT | Következő autója? | AVENSIS |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
