A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Zafira (2005)

Zafira 1,9 CDTI 

Az ítélet értékelése
3,5(4 db)

Kész átverés - gondoljátok meg proletárok

Szöveges ítélet

Passatból ültem át, az új 140LE-s változatból, ott megtanultam, hogy egy autóval lehet előzni országúton, a kátyúk eltűntek, és Villachig úgy suhant el az idő, hogy csak a cd-n érztem annak múlását. Ravennából du 5 kor indultam vissza, és tankolással, technikai szünettel este nyolckor újra Villachban voltam. Sokat nem éreztem az út hosszából, mivel a tempomatnak és a hatalmas vezetői helynek köszönhtően olyan érzésem volt, mintha repülőgépen ülnék.
Nos ezt le kellett adnom és jött egy új cég, új autó.

Ez lett a Zafira. Azért pont ez, mivel ára alapján olcsóbb volt mint a Touran vagy a Mazda 5, de nagyobb tere volt megadva mint a Grand Scenicnek vagy a P 307 SW-nek.
Tévedni emberi dolog, de szenvedni már nem tipikusan az.
Állítólag 150 LE, de még egyszer nem volt a gyorsulás szintjén közelében sem a Passatnak, pedig ugye +10 LE, súlyban meg min 10%-al könnyebb.
A vezető ülés beállíthatalan, igaz 196 cm-el nem vagyok átlagos méret. Sem a vezető ülés( mely hihetetlen keskeny) sem a középső pad nem tolható hátra rendesen, így helyem az nulla. Térdem fékezéskor a kormányoszlopot rúgja legmagasabb állásban is. Karfa csak a vezetőnek jár , de ez még könyöklőnek is kevés.
A gyerek, 4 éves normál méretű, lábát nem tudja úgy tenni, hogy ne a hátamat rúgja, a Passatban nem is érte el.
Mellesleg állítólag 1 cm a különbség a Pasat javára szélességben, ezt fizikailag tudom cáfolni, mivel legalább 10 cm lehet.
Fogyasztás: ugyanazon az útvonalon járok mint a Passattal, ott egy tank (70 liter) 1100 km-re volt elég, itt 550 után kigyullad a tank üres lámpa (58 literes álltólag).
Stabilitás: nulla, kanyarokban imboloyg, mire az Osztyapenkóhóz érek hányingerem lesz. Azt mondták azért, mert nem rendeltünk bele elektronikus menetszabályozót +300 e Ft ért. Állítom, hogy a Meriva jobb vezetési élményt nyújt.
Ablakemelő csak előre jár, mivel raktári autó hátsót utólag beépíteni nem lehet - még, majd talán egyszer.
fedélzeti számítógép: mutatja a megtett útra vonatkozó időt, ennél többet, átlagfogyasztás, hátralévő út nem, csak felárasan megint 129 e Ft-ért.
Az új sínre multi funkciós Thule keresztrúd nem rakható fel, mivel ez tömör sín, gyár kapható 60 e Ft-ért.

Nos testvéreim, imádkozzatok,hogy főnököm meghallgassa kérésemet, és lecsrélhessem ezt az imbolygó lomha koporsót egy használt, 115 LE-s, de megbízható Sharanra vagy Alhambrára.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 2900
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat Következő autója? Volkswagen
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Zafira 2005 (2005)

További ítéletek (88 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)