A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Zafira (2005)

Zafira 1,9 CDTI Enjoy+ 120LE 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Kerregő családbarát

Szöveges ítélet

Azt tudni kell, hogy mindig is Zafirát szerettem volna, és idén végre sikerült. Használtan vettük (9 hónaposan), az új ára elég borzalmas, annyit szerintem nem ér. A típus, felszereltség konkrét volt, csak a megfelelő darabot kellett megtalálni valamilyen motorral. Végül dízel lett (egyszerűen nincs 1.8-as benzines eladó). Nem bántuk meg. A hangja nem semmi, hidegen, mint egy traktor, és melegen sem lesz sokkal csendesebb. Kb.: 60 km/h-tól viszont már nincs különbség, nem hallani a motort, de más zajt sem nagyon. A felszereltség elég jó, tuti a csomagtérben a rendező, meg a kis kiegészítői, van pluszba benne tempomat, esőérzékelő, sötétedő tükör, gyári riasztó (ami reteszel is, ezt a G Astra alapból tudta), de nem értem miért nincs függönylégzsák és hátsó elektromos ablak.

Vezetni nagyon jó, idáig a leghosszabb út egyhuzamban 300 km volt, és nem voltam megrokkanva a végén. A váltó határozottan kluttyan, gondolom szándékos, de a könyöklőről csak csuklóból lehet lökdösni, ezt azért szokni kell.

Kell ez a dízel ebbe a vasba, nehéz megindítani a bő 1600 kilót, de ha megy vidáman elgurul az autó. 1500-tól lehet használni a motort, de igazán 2000-től lép nagyot. Király a hatodik: 100-nál be, és csak megy, ha kell gyorsul is szépen, a fogyasztás meg már a hihetetlen kategóriát súrolja. Az eddigi 5100 km alatt az átlag 5,9 volt, fele város (Bp.), fele autóút és autópálya. A részecskeszűrőt úgy 8-900 km-enként tisztítja, 10-15 percig furi hangja van a motornak, és a fogyasztás az egekben. Az 5,9 ezzel együtt értendő.

Még nem romlott el semmi az autón (a kesztyűtartót és a gumi csillapítót nem számítom), és remélem így is marad. Amíg garis még oké, de utána nagyon zsebbenyúlós akár a legkisebb spec csavar is.

A kötelező szervízekre mindig elviszem, el fogom vinni, bár szerencsére ismerős végzi, és ott lábatlankodhatok végig.

Hibalista

- Motortakaró burkulat gumi csillapítója szétmálott. Magam pótoltam.
- Kesztyűtartó: képtelen az Opel kesztyűtartót gyártani, ez nem nyílik ki magától, hanem nem lehet becsukni, és nem kapcsolja le a világítását. Szintén magam javítottam.

Ide hordtam szervizbe

Még sehova

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra G Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Zafira 2005 (2005)

További ítéletek (88 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)