Gyula élete
Szöveges ítélet
Másodszor jelentkezem, eltellt egy év és 25000 km.....
(első: A mi Gyulánk)
ÜLÉS ÜGY
A legfontosabb amivel kezdenem kell: idén januárban
sikerült tökéletesítenem Gyulát. Első írásomban írtam,
hogy talán a leggyengébb pont az Opel opciórendszere.
Vissza kell vonnom. Még jó, hogy nem vehettem bele más
ülést horror áron a szalonban.....ugyanis karácsonyi
unalmamban találtam a neten egy szarrá tört elejű belga
zafirát egerben egy neppernél. Gyönyörű félbőr belseje
volt mindennel, amit nem tudtam megrendelni hozzá: 6 irányú
ülésállítás, könyöklő, kisfiók, félbőrség, oldaltartás.
Sokat vaciláltam, hogy megvegyem-e. Elmentem, megvettem.
Legjobb döntés volt. Fél év múltán a kiszerelt egy-két
helyen már 14e km után bojhos ülésgarnitúrát is sikerült
eladnom, így alig került valamibe a csere (szaldo: 30 eFt).
Ezekkel a Cosmo félbőr ülésekkel lett igazán teljes a kocsi!
A legfontosabb, hogy a feleségem közölte, hogy ebben egyáltalán
nem fáj a háta (3 gerincsérv), meg hogy milyen kényelmes.... :)
Én rögtön beállítottam az enyémet full billentésre. Imádom.
Ünnep beülni. Full bőrt soha nem vettem volna, de ez a kopó
részein bőr cucc nagyon okos és jól takarítható. Oldaltartás állat.
Alapülés nagy szar, aki tudja cserélje, de a kozmóság egy millát sose ér!
HASZNÁLAT:
Folyton cuccolunk valamit, így csak áradozni tudnék...
Táborba menet bedobtam 3 biciklit (még nincs tartó) meg
minden cuccot (sátrat, stb.) és beültünk hárman szabályosan... :)
Hét ülést kéthetente egyszer tuti használjuk. Nem értem az
autós újságírók állandó nyafogását a kompakt egyterűek
hátsó üléseiről (kicsi stb...). Nem interkontinentális
utazásokra szolgál ugyan, de a középső sor jó beállításával
(ahol nagy a lábtér) még nekem is jó tud lenni (185cm).
Eleve a gyerekek akarnak mindig oda ülni (két család egy
autóban), hét felnőtt esetén a bulihangulat pedig mindent elnyom...
MOTOR, FOGYASZTÁS
Kajálásával maximálisan meg vagyok elégedve.
Nekem nem vastag a talpam így az összesített átlag most: 7,3
(ebben 40%autóút, 40%autópálya és 20%város van)
Kiismertem a motort: szereti a fordulatot,2500-4000 között
optimális dinamikával indul meg. Azt kell csak megszokni,
hogy kettőt válts vissza, ha nagy rössel akarsz kilőni...
Váltó végére továbbra is kéne egy takarékos hatodik, amit
igérem az opel mérnökeinek tényleg csak autópályán kapcsolnék
be (a kisebb nyomatéka miatt kapott szegényke csak ötös váltót).
100nál kerek 3000-et forog. Rossz ezt nézni, úgy megkönnyebülhetne...
...ha meg dinamikusan indulnék visszaváltanék, tényleg. Na mindegy....
5-6-7 személy + klíma= dinamikahalál.....115ló és 155Nm ennyit tud,
de igen jó áron (4-4,5M). Nézzen jól körül aki egyterűt akar!
SZERVÍZ
Semmi baja nem volt még. Olajcserét kapott csak. Dolgozik szorgalmasan.
ÖSSZEGZÉS 1,5 évnél
Nagyon nem bántam meg továbbra sem, sőt az új ülésekkel
ünnep beülni. Gyerekek imádják (főleg hátul), asszony háta
nem fáj benne, a benzinkúton pedig én sem vagyok ideges.
Marad sokáig....
(Jelentkezem egy év múlva)
Hibalista
- Semmi, csak elsőéves normálszervíz volt eddig (olajcsere, nézegetés)
Ide hordtam szervizbe
Autobinck Budapest XVIII. kerület
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | kadett 1,4i ewigwagen | Következő autója? | csak egyterű |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
