Erőgép
Szöveges ítélet
Céges autó, 11 ekm alatt 1,5 liter olajat evett meg (vegyes 50-200-as tempóban). A középkonzolon valami zörög.A Hifi lehetne egy kicsit jobb is de egyébként rendben. Az 1,9-es 150 LE-s motor igen erős, a dieselekkel szembeni ellenérzéseim elmúltak. Egyenlőre az előbbiekben felsoroltakon kívül más bosszantó dolog nem fordult elő.
Most járok 57 ekm-nél (1 év alatt). Az első gumik abnormálisan elkoptak, cserélnem kellett (plusz val.színűleg futómű állítás is lesz). Az első fékeket szintén cseréni kell. A 30 ezres olajcsere óta "csak" 1 L olajat kellett utána töltenem ami az első 30 ezres 3 L-nél jobb. (az első feltöltésű olaj 5W40-es míg a csere az 5W-30-as volt). Egyébként egyéb gond nincs, az eddigi nagy-átlag fogyasztás: 7,8 L/100 km (heavy-duty üzemmód)
86 ekm: motorvezérlő lámpa és kipufogógáz visszajelző lámpa kigyulladt (max. 100-al lehetett menni és előzésre gondolni sem lehetett). Szervízben azt mondták, hogy nincs mechanikus baj "csak" a szoftver bolondult meg. Upgradelték és azóta nincs gond. Mindkét ködlámpa azonos módon szétrepedt (erre nincs garancia).
97ekm: zúgó hang menet közben előlről. A bal első kerékcsapágyat kellett cserélni. Egyébként minden o.k.
Hibalista
- Eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Eddig sehova
T.bánya
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Toyota Avensis |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
