Búcsú 14 év után
Szöveges ítélet
Több, mint 14 év tapasztalatát foglalom össze, néhány alkalommal már írtam az oldalra. A lényeg, hogy ez a típus nem verseny paripa, de nem is annak szánták. Kifejezetten jó szolgálatot tett nagy családom és a VASAS, HONVÉD, MTK sportolók szállítására. SOSEM hagyott cserben úgy, hogy ne tudtam volna vele menni! Gondos karbantartás, 100-as benzin és olajtöltikézés mellett 5,9 liter és 9 liter között fogyasztott. Ez előbbivel a katalógus érték szerint is jártam vele. Motorikusan az 1,6 benzines alkalmas volt városi és hosszú külföldi utakra is. A pakolhatósága kitűnő, de ezt is a 90-es évek korának összehasonlítása függvényében kell vizsgálni. Rozsdásodás az utolsó évben indult el. Építőiparos brigád személy és anyagszállításra vette meg. Arra még túl jó is volt :)
A karbantartás az éves egy alkalmon felül az utolsó két évben már évi két alkalom lett, a kegyelemdöfést a kuplung szettre mondott szervízdíj adta meg, eldőlt, hogy eladjuk. Következő autóként már nem jött szóba, a Skoda Kodiaq mellett döntöttünk.
Hibalista
- izzók, lengéscsillapítás, kipufogó rendszer, kuplung rendszer
Ide hordtam szervizbe
Opel Csergő
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 260000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Kodiaq |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |