A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Zafira (2005)

Zafira 1,9 TDI 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Ami lehetséges elromlik, de csak a garancia lejárta után.

Szöveges ítélet

Az autót cégautóként használom, lassan eljön a csere ideje így ráfér az értékelés. Használtam korábban egy előző verzió benzines Zafirát azzal jó tapasztalatom volt. Így esett a választás a dízel jószágra. Az autó kezesen dolgozott két éven át. Egy hibája rögtön volt - a rádió műszerfalon levő gombja nem szabályozta a hangerőt. Ilyen módon a kormányról kezeltem ezt, de gondoltam még a garancia időszakában megnézetem. A szervizben kiszerelték a rádiót, majd "szakszerű" vizsgálat után közölték, hogy a rádióban törött a nyomtatott áramköri lemez és ezt csak én okozhattam. Mivel valami fogalmam van az elektronikáról érdeklődve megkérdeztem: hogyan tudtam a rádióban levő nyák lemezt eltörni úgy, hogy a készülék burkolata nem sérült. Ez hatott és Opel Southeast Europe közbenjárásával valahogy sikerült ezt a hibát kijavítani. Vidáman autóztam és a két éves garancia lejárta után furcsa jelenségekre lettem figyelmes. Dugóban való araszoláskor az autó penetráns égett szagot adott ki magából, illetve nem akart gyorsulni gázadásra. Szerviz - vizsgálat - nincs eredmény. A többedik ilyen eset után más nem akart gyorsulni az autó. Vidéken fekve maradtam - tréler - szerviz, hiba: turbócsőrepedés, EGR szelep meghibásodás.
Fél évre rá generátor hiba, tréler - szerviz. Most 110 e km után újra fekve maradás. Tréler - szerviz kuplungtárcsa és lendkerék hiba. Az élet öröm egy ilyen autóval. A szervizek egyébként korrektek csak az autó küzd ezekkel a gondokkal.

Hibalista

- Rádió még garanciálisan, de nem akarták cserélni. - Turbócső repedés + EGR szelep. - Generátor - Tengelykapcsoló tárcsa + lendkerék és ami ezzel jár.

Ide hordtam szervizbe

Opel Kövesdán. Korrekt, de az EGR szelep hibáját nem tudták megfejteni.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Opel Interat. Korrekt és megszerezték a hiánycikk EGR szelepet.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 113000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Primera Következő autója? Octavia vagy Superb
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Zafira 2005 (2005)

További ítéletek (88 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)