A zabi Zafira
Szöveges ítélet
A családban volt egy Zafira A emiatt döntöttünk megint a Zafira mellett, mondván biztos nagyobb meg jobb meg minden.... Bár ne tettük volna. A Zafira B árnyéka csak az elsönek, tulajdonképpen mindent ami az elsö szériában jó volt, sikerült elszúrni. Szerintem a belsö dizájn hihetetlenül gagyira sikeredett, mindenhol a gyenge minöségü müanyagok, amelyek 30000 Km után már kopognak, az ülése borzasztó fél óra után fáj benne a derekam. A váltó olyan kemény, hogy télen, hidegben nem veszi be a sebességeket, és olyan hangja van, mintha nem nyomnám ki a kuplungot. Hiába erös a 150 lovas motor, 8-9 liter körül eszik, és ehhez ne várjunk nagy teljesítményt. A váltó és a motor hangolása katasztrófa, nem lehet vele elindulni, vagy bólogat az ember a kigyorsításnál, vagy, ha kicsi gázt adunk akkor meg lerohad. A fedélzeti kompjúter használata menet közben lehetetlen, és hosszú több hetes gyakorlást igényel egyáltalán megtalálni az alapfunkciókat. Nagyon kicsik a tükrök, reggel az udvarból tutira nem tudok soha kiállni, állandóan mindent és mindenkit össze akarok törni. A híres Flex Space ülésrendszer okos lenne, csak azt nem értem, hogy a Merivában már olyan jól bevált továbbfejlesztést (a 2.sor, söt az utasoldali ülés is eltüntethetö) miért nem látjuk a Zafira B-ben??? Nem, az a baj, hogy nem igazán tudok róla jókat mondani. Akkor jó, ha az ember 140el megy az autópályán, nem kell semmihez nyúlni, csak menni. Nagyon fáj nekem ez a beszámoló, nagyoin nagy fanje voltam az elsö Zafirának.:-(
Hibalista
- váltórendszer, kuplungproblémák
Ide hordtam szervizbe
Opel Duna
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Ismerös
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Zafira A | Következő autója? | Corolla Verso |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
