A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Zafira (2005)

Zafira 1,9 CDTI, 150 LE, automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1,9 CDTI, 150 LE, automata

Szöveges ítélet

4 gyerek van, ezért nagy autóra volt szükségünk. Előtte két Scenicünket ellopták, tehát olyannal nem állíthattam újra haza.

Ami előnyös:
A motor erős (nekem talán túlzottan is, nem egy versenyző stílusban vezetek - viszont ki akartam próbálni a 105 lóerős motor után, hogy milyen egy 150-es), a vezető ülés nagyon kényelmes. Az automata nagyon jó, nem hiszem, hogy még egyszer akarok manuális váltót használni. A középső ülések nagyon kényelmesek, a hátsók a célnak megfelelnek. Összességében szép, nagy kényelmes autó. Autópályás sebességgel a világból kimegy.

Ami hátrány
(itt egy hosszabb lista lesz. Nem azért mert az autó rossz, hanem mert maximalista vagyok :))
"A" oszlop nagyon széles. Az automata túl későn vált fel (60-nál még simán 3-as). A motor HANGOS. Az én izlésemhez túl sokat eszik (7,3 l egy éves használat után, mindösszesen átlag). Elől szinte nincs pakoló rekesz (normális pohártartó sem). Vízhőmérő hiányzik, indexkar egy állású. Első 12 V-os csatlakozó nagyobb mint a normál. Szerintem lehetne jobban szervózott a kormány. Második sor középső ülése keskeny. Hátul manuális ablak (2007-es modell, xenon, automata, tempomat klíma minden) ez középkor. Második sor egybe mozog. A két hátsó ülést csak akkor lehet kihajtani, ha a középső padot előre tolom. Középső padot nem lehet kivenni (legalábbis én nem tudom hogyan) csak előre tolni. Ha mind a 7 ülést használjuk hátul nagyon kevés hely marad (nem olyan általános nagyon kevés, hanem nagyon-nagyon kevés. Scenicben sokkal több volt). Üzemanyag töltő kicsit hülyén van megoldva, ha jobb kezes ember tankol, akkor vmi marha nagy műanyag áll benne a kezében folyamatosan.

Ez az EGR szelep egy óriási fekete pont az egész konstrukciónak. Persze nálunk is tönkre ment. Egy 5 éves meg tudja mondani, hogy egy ilyen konstrukció halálra van ítélve. A részecske szűrő szerintem konkrétan hülyeség, ráadásul teljesen rendszertelenül regenerál (jövünk haza egy igen sok km-es, autópályás útról. Nem ám akkor, hanem mikor bekanyarodunk az utolsó kis utcába).

Eddig ennyi. Bárkinek tudom ajánlani, mert jó, de én inkább újra egy Scenicet vennék...

Hibalista

- Részecske szűrőnél megrepedt egy cső, EGR szelep, klíma hűtő

Ide hordtam szervizbe

Opel Gombos

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Grand Scenic II Következő autója? Scenic
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Zafira 2005 (2005)

További ítéletek (88 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)