Szelidíteni kellett, most jól szolgál
Szöveges ítélet
Harmadik vagy negyedik tulajok vagyunk, Apu azért vette, mert kihagyhatatlanul jó vétel volt. Én csak fél éve vezetem, nagyon szerethető autó. A motorja kitűnő, és szerintem a váltója sem annyira rossz, mint ahogy az opel váltóját szidják.Tény, hogy szerintem akárki nem tudja vezetni. Ezt az autót szokni kell.
Gyorsulni nagyon lehet vele, a fékjei viszont 2 tonnához gyengék.
Ha nagyon hajtanánk biztos 10 fölött fogyasztana, de hatan, boxszal simán eljárunk 7,5-tel!!! Ha csak ketten vagyunk: 6l/100!!!
A Fedélzeti computer hasznos mulatság, nagyon örülünk, hogy van benne nagyon hasznos és pontos is!
Alapvetően jó vezetni a járgányt, de rendszeresen ki kell kukucskálni az A oszlop mögül, különben bajok lehetnek.
Három év alatt csak egyszer hagyott cserben, de mind ez idő alatt sosem volt tökéletes állapotban. Valami mindig nyikorog, nem működik stb. De azért alapvetően megbízható. Ennyi idős korban nem érdemes drága és ócska opel szervízekbe hurcolászni, jó az otthoni kisműhely is.
Ja, nem fogyaszt sok benzint, de olajat illik tartani a kocsiban. Kicsit hamarabb kijelzi a fed. comp. (mondjuk közepes állásnál), hogy kevés az olaj, főleg ha magas fordulaton megy sokat az autó. Ergo autópályán mindig megjelenik, nem kell rögtön megijedni. Ha valakit idegesít, gondoskodjon róla, hogy mindig fullon legyen az oil. Egyenlőre még nem tudjuk, hogy mennyi olajat fogyaszt, még csak most méregetjük. De azért nem vészes.
Az első ülések nekem nem fekszenek valahogy. Állítható a dekéktámasz, de sokszor elkezd fájni a derekam. A második sor kitűnő, a harmadiktól ne várjunk sokat. Ennyi pénzért azonban az is nagyon jó.
2007 okt. 25.: Eltört egy rugó az egyik szelepnél, szerencsére nem zuhant be a hengerbe! A motor darabokban van, úgy látszik, a km-órát visszapörgetve vettük, (ki gondolta volna?) de ahhoz képest jól bírta. Most vezérműlánc, vezérműtárcsa, meg szelep környéki dolgok lesznek cserélve. Remélem túléli az életmentő műtétet. A szerelők szerint 300e km lehet benne, és az előző tulajok nem kímélték. Azért mégis csak 4 év után jött elő, ezt becsülöm.
Hibalista
- -kuplung alsó kinyomó munkahenger - 100000FT
- -Mióta a gyári féktárcsákat kicserélték (80000 km) mindig baj van velük, egyszerűen nem tudják normálisan beállítani. Volt egy komplett készlet, ami 5000 km után elszállt. Egy kis műhely csinálta legutoljára, nekik másodikra sikerült.
- -Az alapjárat túl alacsony, valószínüleg ezért áll le néha.
Ide hordtam szervizbe
Opel Oster
Profik, de vastagon fog a ceruzájuk. Szerintem ennyit nem ér meg egy 8 éves autónál.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
MiniGMK
Hamar feladják, ha nem találják, mi a baj. De azért nem rosszak, nem dolgoznak drágán.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort 1,6 kombi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
