Szegény ember Q5-e...
Szöveges ítélet
Alapból második autónak használatra vettem, kellett egy praktikus megoldás...Ilyenkor mindig visszatérek a jó öreg "gyökerekhez", ez nálam az Opel. Olcsó, egyszerű, kiforrott a régebbi konstrukció, csak szervizelve legyen.Nos, hazai piacon csak cégest talál az emberfia ilyet, hát még ha az igény van arra is, hogy ne legyen törve...szóval ritka. Németből sikerült egy ilyet kibányászni, valóban sérülésmentes, sőt még szervizelt is. Fél év rohangálás, egyeztetés után jött össze. Nem könnyű. Visszatérve a verdára, inkább 1,8 benzin kellett volna, de olyan nem volt hasonló, így lett a 2,2 nem YH-s motorkódú. Asszony használja ultra rövidtávon, én úgy másfél havonta viszem el 200km vidékre kiégetni, megjáratni, némi telkes cuccal megpakolva. Hétszemélyes, de csak ötre van használva, a pótszékek lesüllyesztve a hátsósor alá. Iszonyúan praktikus az egész kialakítás, viszont kicsit pattogós a futómű. Ezzel a legnagyobb motorral igen dinamikus, már-már sportos, alig igényli a visszaváltást, húz mint barom 180-nál is... A végét nem néztem, mert minek.A fokozatok rövidek, simán elbírna egy hatodikat, a vátó kulissza kicsit rakós.16 éves létére nem rohad(gyanítom, mert nem volt törve és nagyon sóban sem használva,így vételkor kapott egy alváz és üregvédelmet 30ezerből, hátha segít pár évet). A gyári cdmagnó baszakszik, de használható, minden más működik rendesen.Fűt-zenél-hegedül! Ötezerre nem kért olajat, a vezérlés láncos, így az még gyári, az összes szűrő olajjal 34 ezerbe fájt.Nem egy parasztvakító vas, de árérték arányban nem tudok jobbat. Marad amíg ki nem rohad alólam.. A fogyasztás 7-13liter között van, előbbi a minimum 80-100-as vidéki tempónál, utóbbi téli 1-3km ultra maraton...Ökör módon hajtva(160 átlag) is megáll 10 alatt. Asszonynak nem tetszik, mert nem lehet villantani vele, de amire kell arra a legjobb!Közlekedni.
Hibalista
- Olaj, szűrőkkel 34ezer - Futómű állítás 5 ezer, gyári volt minden, de jó tudni. - Centrálzár távirányító rossz, de együtt tudok élni vele...
Ide hordtam szervizbe
Green Car Csepel
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 169000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf III. | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
