A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Zafira (1999-2005)

Zafira 2.0 DTI 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Semmirevaló!Objektív vélemény!

Szöveges ítélet

Még az elején szögezzem le: nem az első autóm, kb13., nem hajtottam szét 100-130, folyamatosan karban tartottam, és valós 120 000km-rel vettem megbízható forrásból 3évesen.

Mint írtam több autóm is volt előtte, jóval drágább, jóval olcsóbb, sokkal komolyabb, sokkal egyszerűbb is.
Miért esett rá a választás? Népszerű-ezt kívánom rombolni amennyire csak tudom, nem túl drága, kis fogyasztású, tágas családi...és Opel amit nagyon szerettünk amióta betette a lábát az országba.Jó volt az E Kadett, F Astra, A Vectra...G Astra.Ezek mind meg is voltak.
1évig kb rendben volt az autó, aztán 5 hónapon belül szépen meghalt! 6éves OPEL ZAFIRA...és sitt!
Az autó első hibái betudhatók a jó magyar utaknak aminek fenntartására azt hiszem a 350ft-os üzemanyagból áldozunk szépen mindannyian, és futómű karbantartásra is. Ez érthető sajnos. Bele is fér.
Aztán kormánymű ami már fájdalmasabb, egyszer el kezdte ereszteni az olajat, szét nem szedhető mondta a szerelő, másik kell. Megoldottuk 60ból és nagyon örültünk neki....bontottal.
Főfékhenger mert ez egy nagyon idős autó már, illik, 50körül elment rá.
Ezek még lenyelhetők.
Következik a divat: EGR szelep, a hibajelenség: az autó kb 30másodperc alatt eléri a 80as végsebességet...sok az okosság: ki lehet mosni, meg ez az.A végeredmény: venni kell ha akarsz közlekedni, és egy IFA előzésénél nem frontálisan ütközni a 2km-re levő bármivel. Ez a kis lom, ami kipufogógázvisszaveetőmágnesszelep szerű valami 130eFt-ba kerül, utángyártott nem a gyári 250 ezres.
Egy népszerű-olcsó-megbízható 6éves Opelre.
De jön a tűkön ülés...az autó időközben elhagyta a 160 000km-t is...vajon meddig bírja a sokat emlegetett BOSCH csoda? Az adagoló.
Kis rángatás néha, aztán sűrűbben, végül folyamatosan...és betolautótkézzelszerelőhöz!
Ez egy 2csatlakozós adagoló amit a BOSCH adagolószervízekben sem javítanak, több forrásból tudom hogy nem adott a cég hozzá semmi útmutatást a szerelőknek, még egy tömítésük sincs hozzá.
Nincs olyan szerencse hogy 300ért valamit kezdjenek vele mint a korábbi sikeres lomokkal B Vectra,G Astra sorolhatnám:)
Másik kell rá, szerelhetetlen! 1Mft az új, de sokat kajtatva sikerül 500ért is:)
Az autót választó réteg szerintem nem abból a fizetési kategóriából kerül ki akinek havi 1milliós fizetése lenne, és persze mellette a család és még sok minden, hogy ilyenek beleférjenek a retkes Opel fenntartásába.
200körül szerencsémre lesz egy bontott, ami ugyanígy fog járni gondolom rövidesen mert nyilván nem 10 000-et futottból került ki.
Mit tudok csinálni? Szívem szerint semmit, meg kellene gyújtani az egészet.Mi történik vele? Eladom. Ezzel újabb bosszúságot okozva másnak, amit nagyon sajnálok, de nem ad senki a panaszaimra 1,5milliót.
Én vagyok a hibás? Meg az a aki nekem eladta? Nem hiszem. Aki meg hibás a semmirevaló, pár évre tervezett rossz konstrukciókért az a népszerű autógyár a még népszerűbb elektronikai beszállítójával.
Az autó kényelmes, családosoknak jó a csomagtér, papás vezetőknek jó a tempó mert 100ló de sztem 50érzik, nagyon nagyon lusta, fogyasztás kedvező, valós 6l...és a fent említett extrák!!! Nagyon Nagyon gondolja meg aki ilyet vesz! Ne higgyen senkinek! Biztos hogy kivikszolva elveheti az eszét egy kritikus embernek is...de nem! Nincs kivétel! Minddel eljönnek a fenti hibák...és akkor költheti rá újra az árát ha akar vele közlekedni.
Nem beszélve a rengeteg bosszúságról amikor a csökönyöshöz alkatrészt keresünk és hetekig kiesik a csatasorból mikor napi 2-300km-t is szükséges lenne munka miatt menni vele....Így igazi a deficit!

Hibalista

- Főfékhenger - Kormánymű - EGR szelep - ADAGOLÓ - futóműben minden - kuplung - rádió - központi zár - 6X fényszóró

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat pdtdi-nem említhető autónak mellette a zafi Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Zafira 1999

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)