Rigolyás ezüstnyíl
Szöveges ítélet
Élmény volt beleülni egy kisautó után, érezhet? volt a tisztelet az utakon. Nekem nem jött be annyira a beltér, furcsa volt a komor fekete szín és a szigorú kocka ülések. De nagyon könny? volt megszokni a nagy bels? teret és a szenzációs variálhatóságot.
Úgy ültem bele, hogy nem tudtam semmit az Ecotec motorokról, így aztán döbbenetes volt, hogy 5000 km után vadul kopogni kezdtek a szelept?kék, mert az összes olajat MEGZABÁLTA !!! Nekem senki ne mondja, hogy ez normális! A Tico 2 olajcsere között nem fogyasztott el 2 decit, ez meg 200 km alatt eszik meg annyit. Aztán 110000 km-nél jött a feketeleves: vízpumpatörés és a következményei. A javítás: 300000 Ft. Ez egy Z motoros kocsi, 30000-es szervízintervallummal és 120000 km-es vezérm?szíjcserével. Ez nem vetett valami jó fényt rá, a következ? csere 200000-nél volt. Amúgy csendes, jól megy (bár a klímát nagyon megérzi), jó a futóm?ve és egy masszív kocsi: ezt a futásteljesítményt jórészt Bp-en teljesítette. A hengerfej javítás után igazán komoly gond nem volt vele. Meg kell neki adni, amit kér és meghálálja.
Hibalista
- Olajfogyasztás 1-1.5 kg/1000 km, állítólag ez normális, nekem nem.
- Klímának csúnya hangja volt, de ezzel együtt m?ködött.
- Vízpumpa törés -> vezérm?szíj szakadás -> szelepek szétverve
- EGR szelep kiiktatva
- Gyújtás elektronika csere
- Központi zár nem nyitja a jobb hátsó ajtót.
-
Ide hordtam szervizbe
Opel Interat, Budaörs
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Kis m?hely Zugligetben
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 53000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 167000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Daewoo Tico 800 SX | Következő autója? | Dacia Logan |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
