Keserű tanulság
Szöveges ítélet
Nagy családi autónak vettük, na meg azért hogy ne keljen választanom, hogy a páromat vagy a szerszámokat szálítom munkába. Szerelem volt első használatra - német import, megkímélt állapotban, radiátor szivárgással. Az elején minden rendben volt aztán elvittem a kötelezőszervízre - olaj, vezérmű szíj, hosszbordás szíj, vízpumpa, olajszűrő csere (70000). Aztén jött a hideg zuhany - kompresszió hidegen alacsony, melegen rendben van. Motor szétszed - hidrotőke kuka. Motor blokk síkoltatás, motor tömítés csere, és teljes áttakarítás. Most tartok 350000-nél, és még nincs kész. Generátor csere, kipufogó javítás, radiátor csere, kézifék bovden csere... Lassan rettegek elvinni a szerelőhöz, vagy csak reggel beleülni, hogy ma éppen melyik led fog meglepetést okozni és az mennyibe fog kerülni. Egy 800 ezres autótol valahogy nem azt vártam hogy még egyszer el költöm rá a vételár felét.
Pedig amúgy nem lenne rossz konstrukció. Praktikus, az 1.8-as benzines még megy is, ha nem taposom akkor 7,5-8 literrel el mászkálok vele, és kényelmes.
Hibalista
- Hidrotőke - 50000 - Generátor 65000 - Szög jeladó - 25000
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | Ló |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
