Igaz történet a Kék Villámunkról!
Szöveges ítélet
Annak ellenére, hogy a korábban véleményt írók viszonylag kevesebb hibát írtak le, mint én, ennek ellenére elégedett vagyok a kocsival. Utazás szempontjából egy személlyel, illetve két felnőtt + 5 gyerek, + tetőbox, + négy kerékpár variációban is használjuk, teljes elégedettséggel. Egyes fordulatszám tartományokban meglepően robbanékony:).
Fogyasztás nyár-tél 7,4 - 8,5 l/km vegyes forgalomban
Autópályán ne akarjunk vele 160 km/h-val menni, mert akkor "horpad" a tank a fogyasztás miatt. Szabályszerű menetben 9 l/100 km.
A lengéscsillapítók úgy látszik nem ezekre az útviszonyokra voltak hangolva.... Csináltattam 15%-al keményebb gátlókat neki, ezekkel semmi baj sincs 100 000 km futás után.
Ablaktörlő lapát évi egy pár csere köteles:(.
Fékbetétek és tárcsák meglepően jól bírják.
Olajfogyasztása nincs - 15 000 km-es olajcsere intervallumban. Bár szerviz első körben 30 000-et ajánlott:). Gondolom volt cseremotor a raktárban.
Holterek miatt vigyázni kell vele! Lehet benne gyakorolni a törzshajlítást.
A motorvezérlés szervizét nem szabad elhanyagolni.
Sajnos a kövek nem kímélik az első ködlámpákat. Csere 4 év után a vizsgára.
A viszonylag megbízható gyártású izzókkal meglepően sokáig bírja a világítás.
Hibalista
- Hátsó lengéscsillapítók - olajfolyás 11 000 km és 60 000 km-nél.
- Levegő tömegmérő, lambda szonda 45 000 km-nél Garancia
- Hátsó főtengely szimmering csere 70 000 km-nél Garancia
- Jobb első kerékcsapágy csere - meglepően rossz állapotba került
- Hátsó fékbetét csere - 110 000 km-nél
- Első fékbetét és tárcsa csere 130 000 km-nél
- Szíjfeszítő csere Garancia
- Stabilizátor csere 130 000 km-nél
- Termosztát 168 000 km-nél
- Rejtett zárlat - világítás kapcsolása esetén -
- Első motortartóbak csere 150 000 km-nél
Ide hordtam szervizbe
OPEL Gaál, de sajnos nem voltam velük elégedett. Jogszabályi oldalról tájékozatlanok és a GM ügyfél kezelése kritikán aluli. Érezhető volt a válság hangulat a szervizben. "A garanciális költségek minimalizálása" elvét vallották. A szerelések során figyelni kellett a kocsira.... pl.: Szakszerviz nem veszi észre a hátsó lökésgátló olajfolyását 2. alkalommal sem ( teszt volt). Ezt követően el akarták magyarázni, hogy az üzemszerű működés eredménye:).
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
OPEL IVANITS and BÁRKÁNY. Termosztát csere volt náluk. Azt korrekten megcsinálták, mint beeső vendégnek.
Elektromos szerelők szerény, rendes fiúk, bár a zárlat okát nem találták meg, de mentségükre mondva azóta nem jelentkezett a hiba.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | G Astra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
