Hát nem tudom....
Szöveges ítélet
Ami az autóban tetszik:
A 2,2-es dízelmotor erős, jól gyorsul. Utastér nagyon jól kihasználható és variálható (7 ülés). Könnyű a beszállás. Műanyagok, utastér szövet minősége jó. Gyári audió hangminősége jó.
Ami nem tetszik:
A motorhoz képest gyengék a fékek. Nagyobb sebességnél, kanyarban instabil. A duda két gombját vészhelyzetben nem találni, a dudánál beszakadt a kormány bőrborítása. A hátsó lámpa mindkét üvege homorúra horpadt, mint a kólás üveg a napsütésben. Vagy a naptól, vagy az égőtől. A rádió antennája egy nagy nulla. A szélvédőnél nem képes a mobil GPS műholdat fogni. Kőfelverődés utáni szélvédőcserénél hiba megszűnt.
Klima nagyon gyenge.
PÁRÁSODÁS, az egyszerű fűtés nem viszi le, csak ha a klíma is be van kapcsolva fél óra után.
A szervízről:
Olajcserés szerviz után egy héttel kocsi kiírja kevés az olaj és valóban egy litert utána kellett tölteni. Rá egy hétre a kocsi kiírja fékbetét csere és valóban csontra kopva.
Szervízben nincs határidő, hozzáértés meg a „Ja pont most akartalak hívni, hogy gond van…” tájékoztatás.
Hibalista
- A hibák:
- Rendszeresen minden márkaszervízben van javíttatva.
- Motorhibát jelző villáskulcs kivillan, motor leszabályoz (max. 100 km/h), motor újraindításakor hiba megszünik. A szerviz képtelen javítani. Tempomat sokszor nem kapcsolódik be. Kuplung kinyomócsapágy, váltó csapágyak, indítókulcs zárja, fütómű stb.
-
Ide hordtam szervizbe
OPEL Nagykanizsa
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 235000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
