Grand Turismo is, meg nem is
Szöveges ítélet
Mivel taxi volt, rengeteg kilométerrel vettük. A motor valaha 100 lóerőt adott le, mostanság erősen gyengélkedik. De ami benne van, azt mindig leadja. Mindegy, hogy heten ültünk bele, vagy megpakot utánfutót, esetleg trélert vontattunk vele, bírta. Orrán-száján köpte az olajat, néha kormolt, mint egy régi kamion, de mindig hazaértünk vele. És másnap, ha nem is pöccre, de beindult. Az étvágya dízelként óriási, de egy félhalott motortól nem is olyan rossz.
A stabilitása rendkívüli. Hatalmas, nehéz kasztni, óriási kerekek, lágyan ringatózó futómű. Akár egy vérbeli Grand Turismo. Még egy szembejövő kamion menetszele sem tudta megdobni, pedig igen nagy oldalfelülete van.
A kényelem I. osztályú. Ugyan semmi szerkentyű sem volt benne, még elektromos ablak sem, de a hatalmas fotelekben 3-400 km-t is kényelmesen meg lehet tenni. Az üléseknek a magasságát is lehet állítani, a hátsó támla 60-40 arányban dönthető. A hátsó ülést és a sötétített ablakokat a hölgyek is kedvelték.
A csomagtartó még 7 személlyel is 350 literes, 5-tel közel 1 köbméter. A tetőcsomagtartó egy kajakot is elbír. Igazi utazókocsi.
Hibalista
- Elég sok minden. Nagyon sok kilométer volt benne, a motor haldoklott, a kasztnin pegig rengeteg apró rozsdafolt virított. Új motor Németországból 100 ezer km-rel: 400 ezer Ft.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 286000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 51600 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
