A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2019)

Vivaro 1.9TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Munkásbusz

Szöveges ítélet

Egy Opel emblémás Peugeot
Ami tetszett:
Jó egyenes futás, csendes, erős, jól gyorsul. Az automata váltó egész jól kapcsolat, nem érdemes a fülekkel manuálozni.
Jól átlátható a forgalom, szépen szól a rádió. Könnyen kezelhető és manőverezhető, jó a tolatókamera és radar.
Kettő kijelző van. Érdemes saját profilt létreozni mert úgy egész használhatóak.
Üresben kemény a rugózás 9 fővel ringatódzik mint egy hajó.
Ami nem tetszik:
Full fapad. Nincs ruha vagy szatyor akasztó, kalaptartó, rakodó helyek. Silány kárpitok, kényelmetlen ülések. Semmi szellőzés, nyithatatlan és fényvédelem nélküli ablakok.
A műszerfal egy fantáziátlan bazi nagy tömb, de nincsennek pakoló helyek és italtartók. A kesztyűtartó kicsi. A cuccokat az ajtó zsebbe kell pakolni. Csak USB "C" van, szivargyújtó foglalat a jobb szélen az ajtó előtt???
A telefonnak nincs helye, az iratoknak is csak egy gödör jut a műszerfal tetején de a papírok tükröződnek a szélvédőn.
A szellőzés borzalmas. Hűteni a klíma jól hűt de a fűtést beállítani nagyon nehéz, a tetőn lévő kapcsolók rossz helyen vannak, a műszerfalban lévők kicsik, igaz vannak.
A vezető támogató rendszerek hol jók hol nem. A legveszélyesebb a kézből a kormányt a leglehetetlenebb helyen kitekerő sávtartó és a start -stop rendszerek. Ezeket érdemes kikapcsolni (minden indítás után).
Az AdBlue nagyon drága.
A rádiót lehalkítani csak a rendszer felállása után lehet.

Hibalista

- Vezetés támogató rendszerek - AdBlue adagoló

Ide hordtam szervizbe

Opel Sziget

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2024
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Citroen Xsara Picasso Következő autója? SX4
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2019

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)