Munkásbusz
Szöveges ítélet
Egy Opel emblémás Peugeot
Ami tetszett:
Jó egyenes futás, csendes, erős, jól gyorsul. Az automata váltó egész jól kapcsolat, nem érdemes a fülekkel manuálozni.
Jól átlátható a forgalom, szépen szól a rádió. Könnyen kezelhető és manőverezhető, jó a tolatókamera és radar.
Kettő kijelző van. Érdemes saját profilt létreozni mert úgy egész használhatóak.
Üresben kemény a rugózás 9 fővel ringatódzik mint egy hajó.
Ami nem tetszik:
Full fapad. Nincs ruha vagy szatyor akasztó, kalaptartó, rakodó helyek. Silány kárpitok, kényelmetlen ülések. Semmi szellőzés, nyithatatlan és fényvédelem nélküli ablakok.
A műszerfal egy fantáziátlan bazi nagy tömb, de nincsennek pakoló helyek és italtartók. A kesztyűtartó kicsi. A cuccokat az ajtó zsebbe kell pakolni. Csak USB "C" van, szivargyújtó foglalat a jobb szélen az ajtó előtt???
A telefonnak nincs helye, az iratoknak is csak egy gödör jut a műszerfal tetején de a papírok tükröződnek a szélvédőn.
A szellőzés borzalmas. Hűteni a klíma jól hűt de a fűtést beállítani nagyon nehéz, a tetőn lévő kapcsolók rossz helyen vannak, a műszerfalban lévők kicsik, igaz vannak.
A vezető támogató rendszerek hol jók hol nem. A legveszélyesebb a kézből a kormányt a leglehetetlenebb helyen kitekerő sávtartó és a start -stop rendszerek. Ezeket érdemes kikapcsolni (minden indítás után).
Az AdBlue nagyon drága.
A rádiót lehalkítani csak a rendszer felállása után lehet.
Hibalista
- Vezetés támogató rendszerek - AdBlue adagoló
Ide hordtam szervizbe
Opel Sziget
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2024 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Citroen Xsara Picasso | Következő autója? | SX4 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
