A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2014)

Vivaro 1.6 BiTurbo L2H1 Combi+ 125 PS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mindenre is jo igaslo

Szöveges ítélet

Mikor kikoltoztunk Nemetorszagba, egy W211 Mercedesem volt, errol is irok majd.
Azt az Euro3 motorja miatt, bar sok penz utan nagyon top allapotban volt, eladasi arabol meg egy TwinTop Astra valtotta - errol is irok majd. :)

Szoval 2018-ban terveztuk a csaladot es kellett valami, amiben nem gond a cuccolas, nagy, elfer benne mindenki es minden is, hat elgondolkoztam, mi hianyzott nekem a surun cserelgetett autoimbol.

Hely, ulesek szama, csomagter.
Mi legyen benne? 120 PS minimum, 240 NM nyomatek, 7 fonek kenyelmes hely es rakter, klima, BT radio kihangosito, kartamasz, elektromos ablak, vonohorog (vagyis hogy tudjon 2 tonnat huzni).

Ezekkel a parameterekkel hamar rajottem - foleg, hogy kiprobalva milyen kicsi - a Toyota hibrid kombija nem az en vilagom.

Setalgatva meglattam 2 bemutato autot a kereskedes udvaran, 2017 aprilisi gyartas, 2018 aprilisaban megvettem - 13000 km-el, a valamikori 36000 euro helyett 21000-ert.

Kapott az acelfelnijeire teligumiszettet (300 euro), bele 4 db uj RDKS szenzort (44 euro Ebay, szervizben 60 euro lett volna darabja, erdekes, a Dacia, a Renault, az Opel es a Mercedes ugyanazt hasznalja), leveheto vonohorgot (210 euro, en szereltem fel), egy szett gyari alufelnit, gumistol, mindenestol 560 euroert (valakinek nem tetszett), lefoliaztattam a "B" oszloptol hatra, gumiszonyegeket es csomaghalot (80 euro osszesen).

Elso szerviz, olajcsere meg szakszervizben, 410 euro, garancia miatt, kovetkezot mar itthon en vegeztem el, osszes szuro (MANN, pollen, levego, gazolaj es olaj) es olaj (Total QUARTZ, ebbol 7.5 liter megy bele) valami 100 euro korul volt.

Lancos vezerles, 2 ev/40000 km vagy kijelzo szerint olajcsere, en utobbit kovetem.

Fogyasztasa 5-9 kozott. 5 liter 90-el, varoson kivul, 110-ig 6.5, 130 tempomattal autopalyan 8 liter, orkanereju szembeszellel 9 liter, rovid tavokon 7.5 liter, nekem a Spritmonitorom szerint a nagy atlag 8,17 liter az elmult 38948 km alatt. Mindegy, mennyien ulunk benne, mennyi a csomag, ez ennyit eszik. :)

Nem tudok rosszat irni ra - irtak mar elottem :D.

Forumokat olvasgatva nem olvastam brutal hibakrol, csak 6-700000 gondtalan kilometerekrol.

Nekem 9 szemelyes, leghosszabb tipus van, majd 2 kobmeteres rakterrel. Brutal, minden IS belefer, mindent IS elvisz, csaladot, motort, utasokat, stb.

Dupla klimaja van - egy elol, egy hatul, allofutese/kalyhaja, izzadni lehet azonnal benne.

Szeretem. Sok autom volt, ennyit egyik sem nyujtott - hasznossag teren. Nem akartam agyonextrazott autot, de lancos vezerlest igen, dizelt sem, de ebbol nincs mas.

Nagyon meg vagyok elegedve - egyelore - vele.

Hobbiautom van mellette (1991-es egy 124-es Coupe) es motorom (egy CB1100EX), ott kielem benzingozos vagyaim, a mindennapokra tokeletes a kisbusz.

Nem veletlen rohangasznak az anyukak itt zomeben ezzel.

Az ECO gomb nekem semmit nem ad - a 2 turbo kozul az egyik talan nem kapcsol? Mindegy, felesleges.

Szeretem, megy, csendes, autopalyan siman lehet beszelgetni 160-nal is benne. Tartosan birja is, de haszongepjarmuves voltat le sem tagadhatna. :)

Csomagrogzitopantoknak benne a hely, uleseket kikapni 5 perc egyedul is, akkor aztan MINDENT el tudok vele vinni, ami egy atlag ember eleteben elofordulna.

Nekem tokeletesen megfelel.

Ha kesobb beszark, irok rola. :D

Hibalista

- Mikor megvettem, kapott hatra uj fektarcsakat es beteteket. A hosszu allasban elrohadtak.

Ide hordtam szervizbe

Opel szakszerviz, Wickenhäuser, Neufahrn bei Freising, levizsgaztattak az autot a rossz hatso tarcsakkal, ami miatt atvetelkor visszavittem az autot. Csereltek, eztuan nyikorgott a bal hatso fek kanyarban, visszavittem, megneztek, ez tokeletes. Autopalyan "hullamzott" az auto, eloszor az oldalszelre gyanakodtam, majd sajat szerelommel (mar Magyarorszagon) raneztunk, meg jo, hogy el nem hagytam a kereket.... Renault megoldas a fektarcsaban a kerekcsapagy, melyet egy nagy kozponti onzaro anyaval kell lefogatni es tarcsa cserenel ujat feltenni.Hat ok baloldalt nem tettek fel uj onzaro anyat...... No komment. Amikor ezt elmeseltem a szervizre invitalo holgynek.... Na. :) MINDENT csak a kirendeltsegnevezetonek irt mail utan inteztek el, akkor kurva gyorsan :D

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Opel Häusler, Freising bei München.Top szerviz, bar csak egyszer jartam ott, meg a garancia miatt vittemoda szervizre.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra 1.8 TwinTop Következő autója? Model 3-at szeretnek
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2014 (2015)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)