A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1.9CDTI 100Le 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Univerzális, szerethető

Szöveges ítélet

2005 januárban rendeltük meg, és július elején vehettük át. rengeteget kellett rá várni, de összességében megérte. az autó teherautó jelleg?, tehát nem lehet t?le személyautós igényességet, és kidolgozottságot várni, de nem is ez volt a f? szempont. egy univerzális járm? kellett, amiben 6an is elférünk, de áruszállításra is alkalmas. a VW Transporter indokolatlanul drágább, a Toyota Hiace elavult. Azért lett Opel, és nem Renault, mert a Renault szalonban nem vettek komolyan, és az árajánlat sem volt elég jó. Ez a típus 2 üléssorral, és hátsó fix ablakok nélkül jött, így 300eFt-tal olcsóbb volt. Eddig 11e km van az autóban, és eddig megbízhatónak t?nik. bár valami zörög egy kicsit a m?szerfalban, de úgy néz ki, hogy a futásteljesítmény növekedésével a zörgés halkul. a futóm? lehetne kényelmesebb is, érz?dik rajta, hogy nagyobb teher szállítására lett tervezve, nem családi autónak. sebaj, legalább többet kibír. ami jó benne, hogy nagyon stabil, nehéz az egyensúlyi helyzetb?l kimozdítani, végsebességnél is olyan érzése van az embernek, mintha 80-90-nel menne. az abs, és az ebd kiválóan m?ködik, nem fordul keresztbe, és nem csúszkál össze-vissza, ha csúszós úton kell fékezni. az ergonómia megfelel?, a vezet?ülés nagyon kényelmes, csak belehuppanni nehezebb kicsit, mint amire számítottam. kár, hogy a kormány csak tengelyirányban állítható, de az ülést hozzá lehet igazítani, szóval nem katasztrófa. a gyári cd-s hifi nem nagy szám, de hallgatható. ha nem lett volna kötelez?en benne a komfort csomagban, akkor tuti kimaradt volna bel?le. a 110e-s listaárból 3* különb hifit szereltem volna bele. na mind1. a világítás bajuszkapcsolója kicsit nehezen jár, de majd talán bekopik. egyébként a világítótestekkel nagyon megvagyok elégedve. úgy néz ki, hogy talán az izzókat sem eszi. legalábbis eddig nem kellett cserélni.
most jöjjön, amit igazán utálok benne. a motor. szörny?. a hangja mint egy traktor hidegen, és melegen se szívet melenget?. a Peugeot HDi-nek nagyságrenddel szebb hangja van. nem is ez a legnagyobb gond. ez a renault eredet? eredetileg 120 lovas motor itt 100 lóer?re van visszafojtva az élettartam el?nyére. ámde akárki írta a szoftvert, hát szakadjon rá az ég. nem az a baj, hogy gyenge az 1,8t-ás kocsihoz. az a baj, hogy ha gázt nyomok, akkor gondolkodik, és csak utána kezd el húzni. 2000-t?l 3200-ig. 3200 fölé nincs értelme pörgetni, mert felette nem húz, és 3800-nál teljesen leszabályoz. jobb lett volna, ha megmarad a 120 lóer?s verzió. a 2,5 literes dízel sokkal jobb, csak hát pofátlanul közel 500eFt-tal kérnek érte többet. így is nagyon drága volt, bár egy Transporterhez képest így is jó. a váltó közepes. érezni, hogy francia. könnyen kezelhet?, puhán jár, de nem elég pontos, kicsit lötyög. de legalább 6 sebességes, ami kell is a gyenge motor miatt. a végsebesség 165km/h. tulajdonképp elég, és ezt a sebességet 6. fokozatban 3200-as fordulat mellett tudja.
A szalonnal egyáltalán nem vagyok megelédedve ?szintén szólva. eleve 4 hónap volt, mire az autó ideért Mo-ra. ok err?l nem ?k tehetnek. de arról igen, hogy 2 hónapig állt a telephelyen, mire megkaptuk. az átadáskor találták ki, hogy még át kell nézni az autót. 2 hónap alatt nem értek rá... az abs computer hibát jelzett, és 1 hét kellett mire rájöttek, hogy csak azért, mert nem volt bekötve az öv... adtak autómosó kártyát, ami lejárt elvileg 2005 dec 31-én, és egyszer sem tudtam igénybevenni, mert sosem értek rá. ja igen. otthon aknára állva alánéztünk az autónak a biztonság kedvéért. a motorolaj, és a váltóolaj leenged? csavart kézzel (!!!) ki tudtuk csavarni. jól átnézték az autót átadás el?tt, mondhatom. az a szerencse, hogy csak 30e km-nél kell kötelez?en vinni az autót szervízre, de csak akkor fogom elvinni, ha még nem lesz 2 éves. reménykedem, hogy nem lesz baja, ami miatt szervízbe kell menni vele.

Mod: 2007.12.06
50000km van az autóban, eddig minden oké vele. A fentieket fenn tartom, egy új hiba volt vele. Elkezdett nyekeregni a futómű, amikor rugózott. Kiderült, hogy a stabilizátor szilent. rúddal együtt végül kicserélték hosszas várakozás, folyamatos érdeklődés árán. Még pont belefért a garanciába.

Hibalista

- Rádió antenna nem érintkezett rendesen.
- Stabilizátor szilent nyekergett, több hónapos várakozás után kicserélték.

Ide hordtam szervizbe

Opel Gemenc Dombóvár

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)