A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1.9 TDCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tartós teszt

Szöveges ítélet

Azért vásároltam, mert nagy kocsira volt szükségem. Heten vagyunk a családban, egyterűekbe nem férünk be, elég aktívak vagyunk, szállítottam motorcsónakot nyaraláshoz, síelés sem probléma, nem kell tetőcsomagtartó, kilenc ember reptéri bőröndje befér a csomagtartóba a kalaptartó alá. A fenntartási költségei, fogyasztása nem több mint egy normál személygépkocsié. A mérete biztonság érzetet ad, jó a kilátás a vezetőülésből. Nyolc ember kényelmesen tud utazni akár ezer kilométert, a kilencedik ülés, az első sor középső ülésére ez nem vonatkozik. Mégis folyamatosan használtuk az első középső ülést, mert amikor három ember egymás mellet beszélget, annak jó a hangulata.

Összességében nagyon szerettem, csak a folyamatos, apró műszaki problémák ne lettek volna.

A fogyasztása a használattól jelentős mértékben függ. Folyamatos országúti tempóban akár 7 liter is lehet, 120 -al haladva ez felmegy 8-9 literre, komolyabb autópálya tempóban 9-10 liter. Városban nem igazán használtam.

Az enyém a 101 le teljesítmémyű volt, ez elég kevés ekkora tömeghez, de igazából mindig tudtam előzni amikor kellett, a 140-et kényelmesen tartotta az autópályán.

A rugózása elég kemény, ennek ellenére nem mondanám ezt problémának, sőt a kanyarokban még terhelve is meglepően stabil maradt.

A belső tér anyaghasználata tartós, a kárpitok nem szakadtak ki. Kellemes a hangulata. Van helye mindennek. A jobb első ülés alatti tároló nagyon praktikus. Az utolsó üléssor gyorsan összehajtható, ha helyre van szükség. A két hátsó üléssor könnyen kiszerelhető, de két felnőtt ember kell hozzá, mert nehéz.

A fényszóró kiemelkedően jól világít, nagyon megkönnyíti ezzel az éjszakai utazást.

A dupla klíma nagyon jól hűt, nem áramlik zavaróan a hűs levegő. A ventillátor csendes és hatékony. A hővédő üvegezés nagyon hasznos extra. A gyári Eberspächer kiegészítő fűtés hidegben automatikusan bekapcsolt, percek alatt felfűtötte a hűtővizet, amikor működött. Először a megvásárlás után nem fűtött rendesen, de miután a termosztátot 89 fokos kapcsolásúra cserléltettem ez teljesen megváltozott, minusz 10 fokban is pólóban lehetett utazni, csak azt a fél órát kellett kivárni, amíg a kiegészítő fűtés nélkül felmelegedett a motor.

A tükrök nagyon jók, könnyeben parkoltam, manővereztem szűk parkolóházakban mint egy középkategóriás személykocsival, pedig majdnem 5,5 méter hosszú. Mivel magas építésű ezért az útpadkákra felállás, kis terepezés sem akadály. Az áruházi parkolókba azért szűken fér be.

Aránylag csendes, tehát lehet beszélgetni benne még autópálya tempónál is.

Télen, havas útviszonyok között kifejezetten jól lehet vele közlekedni, talán a nagy tömeg miatt. Rossz útviszonyok között, még akkor is ezt a kocsit választottam, ha egyedül mentem.


Tettem fel pár képet. 13 éves, több százezer kilométert futott kocsihoz képest szerintem nem rossz. Átlagos használat mellet is 2-3 százezer kilométer után is az autó típusok nagy része szinte újszerű, megbízható állapotban tartható.

Hibalista

- Immobiliser, reggel nem indult, több hétig tartott, amire rájöttek mi a baja. - Turbó csere 150000 km-nél. - Klíma csövek kilyukadtak. - Sárga izzítás visszajelző néha kigyulladt, ez végig kísért. - Aprósággokkal idegesített: index kapcsoló, ablakmosó, duda.

Ide hordtam szervizbe

Helyi szerelő.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 280000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Turneo Custom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)