Szinte minden európai országban megállt már alattam!
Szöveges ítélet
Sziasztok!
Én csúnyán benéztem az autóvásárlást...Jól kihasználható rakterű, viszonylag kényelmes a vezetőülés, elég jól megy.Ez volt a tesztautóval a tapasztalat. Vettem egyet. Életem legrosszabb döntése volt. Autószerelő a szakmám, járunk spec gépeket javítani külföldre is, szóval nem vagyok egy technikai analfabéta, de ez kifogott rajtam!!!Az első hosszabb út -Bp-Hamburg-Bp- alatt kiderült, hogy egy normál testmagasságú embernek is kínpad az anyósülés.90 ezernél szétesett a váltó. 100000-nél a szervószivattyú, majd egy Muncheni turnén nem indult, csak mikor teljesen lehült.kiderült, hogy van egy okos fordulat érzékelő a lendkeréknél...110000-nél az okosan egybeépített kinyomócsapágy-kuplungmunkahenger, közvetleül ez után a légtömegmérő, majd a magasnyomású szivattyú adta meg magát.Következő meglepetés a turbó szétesése volt.150000-nél a porlasztócsúcsok, majd az AC,Ja, közben a "vezérlés nem látja az ABS-t" hibakód, na ezt máig sem tudom mi csinálja.165000 körül Passau magasságában, 25 cm-es hóban széthullott a generátor.200000-nél ismét szervó szivattyú csere, 220000-nél porlasztócsúcsok megint. Egy hideg téli reggel beindítottam, hagytam melegedni, közben valamivel molyoltam az udvaron, egyszer csak látom ám, hogy fekete füst száll a motortérből. Az előfűtés reléje leragadt, leolvadt az egéssz a vízcsőről... Persze a futómű, fék, stb. hibákat nem részletezem, tudjuk be a hazai utak minőségének.Mikor megy a drága nagyon tudom szeretni, de állandóan attól rettegek, hogy mikor áll meg. Volt még sok apró kaland, tolás-szerelés, de nem részletezem. Azt hiszem nem adom el, tyúkólat vagy nyulketrecet csinálok belőle a hátsó udvarban, nehogy más szívjon vele...Szervízbe a gomboshoz hordtam, nagyon rendes a haszongépes szerelő srác, bár a legtöbb hibát magam javítottam.
U.I:az egyik porlasztó kiszereléséhez forradalmian új módszert találtam ki,ha valakit érdelkel elmondom a titkot!!!Hagyományos módszerek nem vezetnek célra!Az izzítógyertyák cseréjénél az egyik beszakadt, de lesz.rom, indul hárommal is.25 éves szerelő multtal még nem találkoztam ilyennel!Van még pár műszaki csoda, pl. a légtömegmérőből kieső alkatrész pont a turbóba esik!!!!Szóval ritka nagy szemétdomb!
Hibalista
- MINDEN
Ide hordtam szervizbe
Opel Gombos
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 258000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | gondolkodom:-) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
