A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1.9 CDTi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Suhanó vas

Szöveges ítélet

Én tökéletesen meg vagyok elégedve vele, ragyogóan néz ki és most már elég jól is megy. Az elején nem hajszoltuk most már egyre inkább. Nem ritka a tartós 160 km/órás suhanás vele és talán most kell megjegyeznem h. 8.8 l-es fogyasztásnál még nem mértünk többet. Egyébként a 140-145 ami ízlik neki akkor kb. 8 l-t fogyaszt (a fordulat 3000f/p).
A belső és külső kialakítás tetszetős és logikus. Egyedül a kartámaszok rövidek és akadnak néha.
A futómű fantasztikus, tesztelgetjük a cég másik autójával h. melyik megy be gyorsabban az adott kanyarba. (A másik egy Citroen Jumpy és rendszerint alulmarad :( ).
Ui: Sztem már másoknak is feltűnt de azért leírom: valószínűleg 2003-ban fejlesztettek rajta vmit, mert azóta sokkal kevesebb a probléma a tipussal. Aki hamarabb vett, az a "gyermekbetegségekkel" kénytelen együtt élni. Ezért nem kell hamar megvenni az "új csodát".

folytatás:
Azóta is minden ok a géppel, már szolgálatba állt a tesója is. Ő azóta kevesebbet szalad, de bármikor elindulunk vele több száz km-re is.
A testvére már az újabb 2.0 CDTi Techshift váltóval. Már elmúlt 1 éves és beleszaladt 105 ezer km. Akit érdekel: a váltóval még semmi baj nem volt (az autóval csak egyszer vmi apró kütyü megadta magát gariba javítva), könnyű volt megszokni és azóta is élvezet a kupplung nélküli autózás. (a jót könnyű megszokni)
Fogyasztás: 7,8-8,3 között. Utóbbi esetben sok pálya és 130-140-es tempó.
A másik 1,9 CDTi kis szoftveres tuningon esett át, így fej-fej mellett mennek a nagyobbikkal. (talán a "kicsi" még harapósabb is egy hajszállal)
A köv. írást 300 ezer km. környékén ejtem majd meg, remélhetőleg akkor is hasonló jókat írhatok még.

Hibalista

- Első ülések kartámaszai egymás után. (gariba javítják nemsokára)

Ide hordtam szervizbe

Opel Sajó márkaszervíz

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Opel Bodrog márkaszervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 177500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)