Rossz szervizek
Szöveges ítélet
H?ha, van mit írnom!! Már az els? percben problémákkal indultam. Az Opel Interat-nál vettem, ahol a kiszolgálás (eladásnál) els? osztályú volt, de a többi... Én hülye fejjel rakattam bele riasztót. A szerel?, munkaundor, kapkodás, vagy figyelmetlenségének köszönhet?en elszakított a kábelkötegben egy vezetéke. Ciki lehetett az üzletköt?nek amikor át akarta adni a kocsit és a m?szerfalon a mutatók összevissza jártak. Persze azt mondták hogy másnap reggel megcsinálják. Másnap 16 órára megint volt kocsim, csak a drágán beszerelt riasztó nem m?ködött, méghozzá, úgy hogy ha bezártam az ajtót, akkor beriasztott, ha nyitva hagytam, akkor nem(!), és persze a vadonatúj kocsi, ajtó fogója olajos volt a szerel? kezét?l. Másnap vissza a szerel?höz. Az Interat-nál meg volt a jó szokásuk, hogy kiment a szerel? a kocsihoz, beült munkaruhába és behajtott. Ott a fóliát nem ismerték, (bementem a szerel?m?helybe és egy kocsin sem volt fólia, tehát én nem voltam kivétel). Elegem lett bel?lük, irány a Maxabó (Bécsi út). Állítolag ISO min?sített cég(?). Itt sem nézték át a kocsit rendesen szervizkor, de én már azt mondtam hogy Opeléknél lehet hogy ez a szokás. Volt egy koccanásom, nem az én hibámból, és az eleje megsérült (egy állat megfordult az Andrássy úton). A megjavított autó kulcsait ideadták bent a ügyfszolg és viszlát. Brrr... Az jobb ajtót az egyik cserélt oldalsó lemez miatt nem lehetett becsukni rendesen, a festék megvolt folyva, és az általam felsorolt garanciális hibákat meg sem nézték (ISO?).Kés?bb derült ki hogy az utólagos javításnál a rosszul illesztett lemezt egy sziloplaszt pöttyel ragasztották oda hogy tudjam csukni az ajtót (megint ISO). Irány Az Opel Gombos (Bp. Szentendrei út). 120 ekm szerviz 200 eFt. 20 km után cserbenhagyott a motor. Tréler, vissza, szerviz, ahol azt mondák, hogy egy üzemanyag cs? okozta a hibát 10 eFt, persze ez szervizkor nem derült ki. Csapágyas lett a váltó (135 ekm). Most már 40 km után ált le a motor, megint tréler vissza, szerviz ingyen javítás (szerintem az els? eset is az ? hibájuk volt) nem mondák meg a hibát. Persze semmi költséget nem térítettek!! Uraim nincs egy normális Opel szerviz Magyarországon? Közben gari ideje alatt Olasz Alpokban elment a kormány szervo olaj (izgalmas volt!). Szombati nap, kés? délután (18 h), kis falusi szerviz (Fiat), javítási költség olajjal együtt 20 (húsz) €. Ennyiért egy magyar szerel? még a motorháztet? sem nyitja ki. De máskülönben egy strapa bíró masszív kocsi. Kényelmes, és lehet bele pakolni. Én nem tudtam többet mint 160 km/h kihozni bel?le igaz 155-öt ír a könyve (100LE). Már 140-nél instabil volt a kocsi, de hát nem erre gyártották.A szélvéd? alsó része jegesedik nagyobb hidegekben. Most szeretnék megszabadulni t?le…
Hibalista
- Minden 25-30 000 km-ben az els? futómüveknél próbléma, gari id? után 30-40 eFt. csapágyas sebváltó (3-4 es sebesség) 130 eFt. töbször magától leált. 120 ekm szerviz 200 eFT. Hátsó ablak tisztító elromlott töbször is. Kormány szervó tömítés, 20 euró, és még sok apróság. 100 ekm-ig(!) 15 000 km-ént 1 l olaj utántöltés.
Ide hordtam szervizbe
OPEL INTERAT
2092 BUDAKESZI, Budaörsi út
Tel.: 23/451-749; Fax.: 23/535-749
Email: info@interatkft.hu
www: http://www.opel-interat.hu
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
OPEL MAXABO
1037 BUDAPEST, Bécsi út 254.
Tel.: 1/250-7373 ; Fax.: 1/367-3590
Email: opel@maxabo.hu
www: http://www.opelmaxabo.hu
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Felicia | Következő autója? | Nissan Primera |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
