Nyomatékos doboz
Szöveges ítélet
A kocsit újan vettem a hatszemélyes változatban. Nagyon kényelmes, f?leg hátul fejedelmi a helykínálat. A motorja fenomenális, nyomatékos, 100 Le-höz képest nagyon fürge (a kisteherautók között), a 6 sebességes váltóval iszonyú jó a fogyasztása (7l). 1600-1800as fordulattól kellemesen lehet használni egészen 3000ig. Afelett már felesleges pörgetni.Lámpás gyorsulára nem való, de a nyomatékos motor(240Nm) és a jól eltalált váltóáttételezés miatt egész kellemesen vezethet?. Tehát szerintem ezzel a motorral nagyon ütöképes. Akkor mit tudhat a 2,5 CDTi motorral? Papíron 150 km/h körül van a vége, ehhez képest már mentem vele 175-tel is, bár ez a tempó már nem mindható "utazónak", az kb. 120-140 körül van. Eddig minden nyáron megjárta a horvát tengerpartot (Isztria)oda-vissza 6 személlyel és plafonig csomaggal. 1150km-1 tank gázolaj (90l).
Kell ennél jobb autó? Gazdaságos, biztonságos, dízel.
Télen pedig egy jó téligumival mindenhol elmegy, a magas hasmagasság és a majdnem 2 tonna miatt.
Nekem a hangjával nincsen bajom, bár az igazat megvallva még nem ültem más kisteherautóban, tehát nincsen összehasonlítási alapom. De azt tudom, hogy a Vw kivételével egyikben sem található ilyen kis motor. Ez számomra dicsértetes, hogy egy ekkora motorból ennyi er?t kihoztak egy kisteherautó esetében.
A fék tökéletes, most kell majd betéteket cserélni rajta.
Tavaly nyáron le lett sötétítve. A kocsi ezüstmetál szín?. Elég csinos lett, már csak alufelni hiányzik róla.
Hibalista
- klíma, váltó rakoncátlankodott, de szétszedték. Azóta jó.
- A jobb els? kerék kopog, valószín?, hogy csapágyas lett.
-
Ide hordtam szervizbe
Kiss-Gerencsér Zalaegerszeg
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
