Költséges munkatárs
Szöveges ítélet
Nem túl költséghatékony beruházása volt a vállalkozásomnak, főleg egy jó Frank hitellel kombinálva. Néha többet áll a szerelőm előtt, mint a saját udvaromban. Aki ilyet vesz, szerintem kössön szerződést egy szervízzel, ha szeretné rendszeresen használni. Marha szervízigényes és emellett heroin árban vannak az alkatrészek.
Sokan írják a többi típusnál is az Egr problémát. Ezt én is megnyertem. 1 óras késéssel indultam, a kocsi 20km után elerőtlenedett és csak 1esben tudtam menni vele. Visszafordultam a szerelőm felé, a 20km 1esben nagyon izgi volt. Sokat nevettem közben annak tudatában, hogy rohadtul a másik irányba kellene tartanom.
Semmi hibát nem írt, először nem is tudtuk a hiba okát. Másnap a szerelőm hívott, hogy kitisztította a koromtól megrakódott egr-t és zsír a gép. Aznap elindultam újta melózni, 20km után újra szitu volt. Esőben 20perc alatt telefonos segítséggel orvosoltam a problémát.
Ahogy a szelepmozgató motorról lehúztuk a csatit letiltott a motor, viszont a szelepről levéve önállóan hibajelenség nélkül működtette az elektronika a szelepmozgató motort.
Ekkor jött az ötlet, hogy a szelep és a mozgató motor közé kb. 10mm-s textilbakelitet szabtunk. A vezérlő teszi a dolgát, de a szelepet nem buzerálja, így nem akad fenn a kokszon. Nem zöldkártyabarát megoldás,de nem is 60 ropi. Beletettem azóta 70e km-t fennakadás nélkül.
Hibalista
- Légtömegmérő 160000km, 60000 Ft - Kuplung 210000km, 120000Ft - Kiesett a motor 212000km, 10000Ft - Motortartó bak (olcsóbbik) 215000km, 30000Ft - Komplett fékcsere és első csapágyak 250000km - Turbó csere KKK-ra neee! 260000km és 262000km, 2x160000Ft - Teljes motorgenerál (garett turbó, komplett hengerfej, főtengely csapágyak, gyűrűk...) 280000km, kb. 700000Ft - Főtengely pozíció jeladó 282000km, 20000Ft - Egr szelep kiiktatás 300000km, 5000Ft - Porlasztók felújítása 340000km, 280000Ft - Motortartó bak 350000km, 30000Ft - Futómü kb. 20000-ként - Vezérlés 70000-ként - Olaj és szűrők 10000-ként -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 230000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | jumper | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
