A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1.9 dti 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Költséges munkatárs

Szöveges ítélet

Nem túl költséghatékony beruházása volt a vállalkozásomnak, főleg egy jó Frank hitellel kombinálva. Néha többet áll a szerelőm előtt, mint a saját udvaromban. Aki ilyet vesz, szerintem kössön szerződést egy szervízzel, ha szeretné rendszeresen használni. Marha szervízigényes és emellett heroin árban vannak az alkatrészek.
Sokan írják a többi típusnál is az Egr problémát. Ezt én is megnyertem. 1 óras késéssel indultam, a kocsi 20km után elerőtlenedett és csak 1esben tudtam menni vele. Visszafordultam a szerelőm felé, a 20km 1esben nagyon izgi volt. Sokat nevettem közben annak tudatában, hogy rohadtul a másik irányba kellene tartanom.
Semmi hibát nem írt, először nem is tudtuk a hiba okát. Másnap a szerelőm hívott, hogy kitisztította a koromtól megrakódott egr-t és zsír a gép. Aznap elindultam újta melózni, 20km után újra szitu volt. Esőben 20perc alatt telefonos segítséggel orvosoltam a problémát.
Ahogy a szelepmozgató motorról lehúztuk a csatit letiltott a motor, viszont a szelepről levéve önállóan hibajelenség nélkül működtette az elektronika a szelepmozgató motort.
Ekkor jött az ötlet, hogy a szelep és a mozgató motor közé kb. 10mm-s textilbakelitet szabtunk. A vezérlő teszi a dolgát, de a szelepet nem buzerálja, így nem akad fenn a kokszon. Nem zöldkártyabarát megoldás,de nem is 60 ropi. Beletettem azóta 70e km-t fennakadás nélkül.

Hibalista

- Légtömegmérő 160000km, 60000 Ft - Kuplung 210000km, 120000Ft - Kiesett a motor 212000km, 10000Ft - Motortartó bak (olcsóbbik) 215000km, 30000Ft - Komplett fékcsere és első csapágyak 250000km - Turbó csere KKK-ra neee! 260000km és 262000km, 2x160000Ft - Teljes motorgenerál (garett turbó, komplett hengerfej, főtengely csapágyak, gyűrűk...) 280000km, kb. 700000Ft - Főtengely pozíció jeladó 282000km, 20000Ft - Egr szelep kiiktatás 300000km, 5000Ft - Porlasztók felújítása 340000km, 280000Ft - Motortartó bak 350000km, 30000Ft - Futómü kb. 20000-ként - Vezérlés 70000-ként - Olaj és szűrők 10000-ként -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 230000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? jumper Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)