A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1,9 CDTI 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kocka az úton :)))

Szöveges ítélet

Több autót üzemeltetek, ezekből kettő Vivaro. Tapasztalatom a következő: ezeket az autókat többnyire cégek veszik, mi is :))). Sok esetben nem a tulaj vezeti őket, hanem egy alkalmazott, aki ott üti vágja a gépeket, ahol éri. Leszarja, nem ő tankolja, nem ő szervizeli, neki tökmindegy. Ezek a srácok 200.000 Km. alatt bármilyen, hangsúlyozom bármilyen autót széthajtanak, nincs pardon. Elöljáróban ennyit, érdemes elolvasni az értékeléseket, mindenki döntse el maga, kinek a véleményére ad.

A gép amiről írok, konkrétan: rajtam kívül nem vezeti max. egy ember, akiben tökéletesen megbízok. Láss csodát! 3 év és 60.000 km. után az autónak a felsoroltakon kívül nincs hibája. Egyszerűen azért, mert megkíméljük. Kötelezők, olajcsere 20.000 Km után és ennyi. Nem sok km. ez három év alatt, tudom, de tényleg semmi gond nincs az autóval. Nem akarok Golfokat előzni a lámpánál, nem hajtom esztelenül 170- el pályán csuma gázzal, nem pörgetem hidegen, nem hajkurászom a 3000 feletti tartományokat. Ez a gép nyugodt, biztonságos személyszállításra van kitalálva, aki élményautót keres, vegyen Ferrarit :). Amire tervezték, azt tudja.

Értékelés:
- Helykínálat: elől hosszabb úton két ember, háromnak nem kényelmes.
- A klíma nyáron csak az első sor kényelméről gondoskodik, a harmadik sorban megfőnek a kedves utasok- ez a legnagyobb negatívuma a gépnek szerintem. Újonnan vettük, a teljes vételár 10 %- a lett volna a kétzónás klíma, ami vicc... Aki személyszállításra veszi okvetlenül kell bele, ma már én sem spórolnék rajta, utólag beépíteni horror, nem éri meg.
- Hidegben, esős, nedves időben bizony oldalsó ablakok párásodnak
- Oldalablak, hátsó ablaktörlő feláras, ami szerintem pofátlanság, de muszáj
- Érdemes kétrészes hátsó ajtóval rendelni/venni, praktikusabb
- A rövid változat, mit ez a gép elég szűkös csomagtérrel rendelkezik, 8 ember egyhetes cuccaival gond tud lenni. 1 közepes bőrönd/ fő a limit, cserében személyautós a használata városban. Kalaptartóval venni! Utólag nem lehet beszerezni, csak elég borsos áron!
- Az üléspozíció magas, jól átlátható a forgalom, ezt szeretem benne.
- Az ajtó kápritozása nudli, konkrétan nincsen, fröccsentett műanyag az egész...
- A fék jól adagolható, harap ha kell, jól megfogja a bódét, szeretem.
- Hatsebességes váltó: hm, nem valami műszer szerkezet, de elmegy szódával. Hidegben, amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet nem nagy élmény kapcsolgatni, egyébként átlagos, jól kiosztott.
- Motor: kerreg, dízel, nem a hangjáért szeretjük. Cserébe viszont jól húz, nyomatékos is amennyire kell, és ha nagyon akarom egy átlagos személyautót akkor hagyok ott bármilyen helyzetben, amikor akarok, de nem akarok ld. bevezetés... Egyszóval: van tartalék, nem kell aggódni pótkocsis Ifa előzésénél, menni fog simán, cuccal, tele emberre is. Erdélyi túrán tele cuccolva 6.2 L fogyasztás mértem! Igaz, 90 tempó végig, ahol meg tábla, ott szigorú 40- 50.
- Utastér: tágas, de kissé- nagyon fapad: kényelmes, de eléggé lehangoló a csupasz lemezek látványa... ez van.
- Vezető ülés, kényelem: talán ebben az autóban tartott a legtovább megtalálni az ideális pozíciót, nehezen, de sikerült. Nekem kissé idétlen a kormány dőlésszöge, és nem lehet, csak előre meg hátra állítani, ez kissé gáz ma már. Az műszerfal kemény műanyag, nem nagyon akarod tapogatni, brrr...
- Biztonság: csak egy légzsák van, érdemes rendeli anyósnak is :). Viszont van körülötted majd' két tonna vas, ez eléggé megnyugtató. Az igazság az, hogy országúton csak ezt használom amióta megvan, egyszerűen más benne a biztonságérzet, mint egy személyautóban.
Összegezve: nem élményautó, viszont cserébe megbízható, olcsón üzemeltethető gép, elvisz ahová akarod bármikor.

Összegezve: belülről nem az esztétikum iskolapéldája na, munkagép, személyautós összehasonlításban nagyon fapad. Viszont dinamikusan vezethető, megbízható, stabil kis gép, összességében szeretem.

Cégünk másik Vivarója kicsit más tészta: dettó ugyanez a gép, csak a kormányra raktak pár gombot, rádió, stb... A napi igahúzó barom, reggel este nyúzva van, rövid távokon, bírja zokszó nélkül. Szervizelés, és profi sofőr. Sztem. ez a titka minden autónak, és nincs gond. Azzal meg számolni kell, hogy élettartamuk 350- 400 e. Km. Ennyire vannak tervezve, tudomásul kell venni, elmondják korrektül...

Hibalista

- - lámpacsere - - szélvédő gumitömítése fent levált, visszaragasztották gariban. először nem értettem miért villog mindenki veszettül :))) lobogott az egész, vicc... - - első futómű állítás kétszer, cserélni semmit nem kellett- magyar utak...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)