Kaméleon
Szöveges ítélet
Amikor megvettem örültem ,bár tudtam ,inkább a csigazabálók akarták a fúziót a GM-el. Gondoltam talán szerencsém lessz ezzel a remek autóval. Nem feltétlenül igaz,de tényleg szerencsém volt egy-két országból hazaérve romlott csak el a geneátor vagy ilyen-olyan érzékelő. A legtöbb meghibásodással eggyüt lehet autózni ,csak nagyon idegesítő.PL: Érdekes 1-2 ezer kilómétert úgy megtenni hogy nem lehet 2100 fölé vinni a fordulatot/erre az utazás közepére tudtam rájönni/mert leállt a turbónyomás.Úgy orvosoltam ha mégis megtörtént, hogy menet közben levettem gyújtásról.A szerelők azt mondták ,"valahol farsot szívott"Most azt produkálta, hogy pár száz km-re az otthonomtól egyszercsak megállt/amitől már alapvetően szívrohamot kap az ember/pár perc várakozás után újraindult.Az utolsó 15 kilóméteren megint megállt/itt már a sógorom vontatott!!!!!/,kiderült a rail szelep ment tönkre.61000FtGyakorlatilag olajcserétől olajcseréig nemigen tudtam elhajózni az idegesítő be-bevillanó hibajelzések nélkül.Már-már perverzül imádom,de tényleg.Amúgy ha megy akkor a legtöbb személyautót odaveri gyorulásban.128 le./járj utánna.Ui:hátamon a szőr feláll a külömböző álomfogyasztások hallatán/1200-1300km telitank/.Nem szégyen a 8.5-9.5l/100 km
Hibalista
- generátor,érzékelők különféle garmadája
Ide hordtam szervizbe
sokan sokféleképp nem értettek hozzá.Csak próbálkozik a legtöbb szerelő,ilyen-olyan alkatrész cserével.Pl: egr szelep 36000Ft feleslegesen
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Van egy két /potyognak a könnyeim/ segítőkész szerelő.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 118000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző autója? | T2 | Következő autója? | Nem tudom.Talán az autóiparban vissza kéne térni az adagolós td-khez. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
