Az igazi ipari hulladék
Szöveges ítélet
Amikor bemutatták egy Boeing mellett, beleszerettem, a cégemnek vettem hármat is. Az elhangzottak alapján ez volt a legjobb választás, bár most a fejemet verem a falba miatta.
A belsejével nagyjából nincs semmi gond ahhoz képest, hogy áruszállító. Klímás, el.tükrök és ablakok, nagyon kopogós m?szerfal, légzsákok.Ez rendben is van. A motorja viszont egy nagy rakás tehénfos. Az els? 20000 km ig nagyon meg voltunk velük elégedve, de kés?bb mind a 3 autó ugyanazokat a hibákat produkálta, dehát nem biztos, hogy sof?rfügg?.
Úton- útfélen lerohadt, nem indult,rángatott és mivel az árunak id?ben meg kell érkeznie a vev?höz, még ?k is izélgettek.Nagyon megbántam.
A 3 autó együttvéve többet volt szervízben, mint hogy 1 autó szaladgált volna problémamentesen. Mivel a Vivaro-kat hitelre vettük, még a listaárukat se voltak képesek kitermelni, pedig rendelésünk az lett volna b?ven. A vége az lett, hogy miután lejárt a garancia, nem viccelek: mégegyszer ráköltöttük minden egyes kocsira az új árát.Ezek után lasszóval kellett volna valami madarat fogadni, aki meg is vette volna ?ket. Hála Istennek, egy vidéki Fiatos nagyjából jó áron beszámította ?ket, és most van 4 db. csodállatos Ducatto-nk 2,8 JTD motorral. amik már túl vannk a 100000 km-en és semmi bajuk.
Úgyhogy gratulálok ezért a foshoz.
Hibalista
- Minden elromlott rajta. Ez egy ipari hulladék. Nem ajánlom senkinek. Az Opel szervizekben hetekig hozzá se tudtak nyúlni.
Ide hordtam szervizbe
Inkább nem mondom.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
