Az év legrosszabb autója
Szöveges ítélet
Ez nem autó, hanem ipari hulladék, azonnal be kellene vonatni a forgalombahozatali engedélyét! A teljes első futóművet 40ezer kilóméterenként le kell cserélni, mert szarból van. Nem lehet beszállni hátul, csak az egyik oldalon. A középső ülés billentő fogantyúja állandóan elromlik. Nincs az utastérben sem fűtés, sem szellőzés. Az üléstámlákat nem lehet lehajtani vízszintesre. Négy év és 90.000 km alatt négyszer rohadt le útközben úgy, hogy autómentőt kellett hívni, pedig elmentem minden kötelező szervízre. A generátorban 90ezer km után szénkefét kellett cserélni. Meredek úton haladva kigyullad az összes piros lámpa, hogy azonnal álljál meg. A 30ezer kilóméterenkénti olajcsere nagy hazugság, ha nem cserélsz olajat és szűrőt 15ezer kilóméter után, kigyullad egy piros lámpa. Nagy és gyors autó, de mindez nem ér semmit, ha otthagy útközben.
Hibalista
- Első futómű csere kétszer, üzemanyagszűrő átengedte a szart és tönkretette az üzemanyagszivattyút, üzemanyagvezeték elzáródott 3-szor is, ha pocsolyába megy az autó, a felcsapó víz megtöri az üzemanyagvezetéket, kormányszervó-szivattyú, generátor, üléstámla, ajtózár kétszer.
Ide hordtam szervizbe
Opel Gombos, Szentendrei út
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | L300 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
