2,5-ös ezüst villám
Szöveges ítélet
A munkahelyem (középiskola) vásárolta az autót 2005 áprilisában. A mai napig áldom a főnököm eszét hogy ezüst színűt, hosszitott verziót, és 2.5-öst vett. Nem elfogultság beszél belőlem amikor azt mondom hogy SEMMI gondom nincs ezzel az autóval (lekopogom "kopp-kopp"). Habár egy van: ha a tanuló beleül, erős késztetést érez arra hogy telemorzsázza az egészet ( egyszer ez visz a sírba).
Hozza a normát (8,9l/100km). A hatodik sebesség nagyon jó dolog.
Úgy érzem a kilométeróra csal felfelé kb 10 km/h, pedig a gumimérethez van kalibrálva
Egy nagyon bevált szerkentyű. Kényelmes, persze főleg a vezetőülés, de azért ki lehet bírni a többi 8 ülésbe is az utazást. A klímát észre se veszi a motor.
Az egy bal első ködfényszórón kivül egy csavarhoz se kellett hozzányulni. Olajat nem eszi, nagyon stabilan megy az uton.
Hátrányok: (ha annak lehet nevezni)
- a szélvédő a motorháztető és az első lámpák a bogaraktól gyorsan bepiszkolódik
- 3 szor cseréltünk szélvédőt kavicsfelverődés miatt
Beszereltem egy lenyitható TFT-t, DVDlejátszót (amikor várni kell, ne unatkozzak)
A tempomatot még szeretnék (külső alkatrészek nélkül) de nem jövök rá a nyitjára...
Hibalista
- -Bal első ködlámpa magától megrepedt / garancia - -3-szor szélvédőcsere - -első teljes fékcsere 101000 kmnél - - -
Ide hordtam szervizbe
Kiss Gerencsér Autóház
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Maszek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 104000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E2200 | Következő autója? | sajna nincs pénz újra |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
