Takarékos vas
Szöveges ítélet
Imádom. Ha lehetne most is ezzel a motorral venném. Golyóálló 2.2-es dízel, nyűhetetlen.
Hibalista
- Toronycsapágy rendetlenkedett ifjú korában de mikor kicseréltük mindkettőt egyévesen akkor megszűnt a problem. És még valami. Ez most jött elő rajta 5 évesen. A turbó. Kicsit zizis lett. Vagyis nem a turbó hanem a nyomócső. Elrepedt szegény árva, először megpróbáltuk tákolni, de csak időhúzás lett. A gyárihoz nem volt kedvem mert 52000 HUF. Igen 52 ruppó. Kissé drága. Vagy inkább nagyon. A lényeg hogy meg kellett venni, de legalább most vagány. Kicsit öreg de vagány. A futómű viszont így 5 évesen is király. Csendes szilentek stb. ,pedig Szabolcsban sem híresek az utak, ennek ellenére nem fektette ki a 150-180-as tempó. Nem kímélem különösen.
Ide hordtam szervizbe
Opel Csősz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 195000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | SIGNUM 3,0 cdti |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
