Penge
Szöveges ítélet
Amikor megláttam ezt a GTS kasznit egyből beleszerettem. Szerintem nincs párja, sportos ,vagány a felszereltségről nem is beszélve .Az enyém full extrás Navi ,xenon, minden elektromos,fűthető bőr ülések,esőszenzor stb, stb...
Németországból lett behozva szinte új állapotban.
A váltója nem sikerült tökéletesre kicsit hangos de majd utánnanézünk mi lehet a hiba.
Városba nem való a sportfutómű.Mivel autópályán használom napi 100 km tert utazom vele munkámból kifolyólag, arra tökélets sőt arra tervezték. Repít száguldozhatsz vele nyomhatod neki bírja a gyűrődést.Ez a motor tényleg elnyűhetetlen.150 km/h -ás sebességnél 3000 -es fordulaton pörög ami a fogyasztáson is meglátszik. 6.5-nél nem kajál többet átlagban persze.
Állandóan havi gyakorisággal bekap egy hibakódot ami leszabályozza a motort és vészüzemmódba kapcsol ami nem engedi 120km/h- nál tovább az autót.Elég kellemetlen néha idegesítő. Többször voltam vele szervízben emiatt de pont akkor nem csinálta. Ha ez az apró idegesítő elektronikai hiba nem lenne azt mondanám nincs nála jobb autó. Persze lehet hogy,túl elfogult vagyok,de mindegy.
Nagyom jó az automata klíma is. A motor, mint már ahogy az előttem szólók mondták kicsit "gőzmozdonyos" .Hangos mint egy traktor de ezért nem lehet leírni az autót, inkább szeretni.De csak hidegen hangoskodik.
Jó tulajdonságok: - kényelmes ,tágas,biztonságos
Rosz tulajdonságok: -túl élesre van állítva a computer mindig bevesz valami hibakódot ezért szervízigényes. Ezt a konstruktőrök elrontották mi meg megisszuk a levét.
Eddig csak téligumi + nyárigumi garnitúrát vettem rá a gyári 17 zoll-os alufelnik nagyon dögösek. 225/45 -ös gumikkal.
Hibalista
- Elrepedt a műanyag turbócső a 56000 km -nél az egész rendszert ki kellett cserélni 35000 ft Azt mondták az Opel szakszervízben, hogy szériahiba ezeknél a 2.2 DTi motoroknál.
- Olajcsere, főtengelyszimering csere szivárgott az olaj. Erre is azt mondták.....
Ide hordtam szervizbe
Opel Horváth Sopron márkaszervíz
Hála istennek a szerelő akivel csináltatom nem ma kezdte a szakmáját.
mert az a jellemző hogy fiatal rutintalanokat alkalmaznak akiknek nem nagyon van még tapasztalatuk és folyamatossan továbbképzésekre kellene járniuk hogy képben legyenek.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra 1.6 16V benzin | Következő autója? | Vectra GTS lesz az biztos! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
