H?séges élettárs
Szöveges ítélet
A nekem legfontosabb szempont az volt, hogy nagyon jó min?ség? és tágas az utastér, a hosszú távú utazási komfort kiváló. Utazónak a 180 meg se kottyan, az iránytartás még ilyenkor is hibátlan, a kormány precíz és jelzéseket adó. A fékek csak extrém körülmények között mutatnak fáradást. Az IDS futóm? és ESP ellenére nem egy kanyarvadász, sokkal inkább az autópályán érzi magát elemében. Bels? tere egyel nagyobb kategóriában is megállja a helyét.Lásd pl. BMW 5-ös 1996-2003.Az automata klíma a legjobbak között van. Jól felextrázva ideális kilométefaló, ezért a tempomaton ne spóruljunk.A menetzajok tekintetében az autó kifejezetten csendes. Egyedül a gyári Bridzs gumik dübögnek. Ha cserélni kell vmi jó min?ség? témát veszek az biztos. A komfortülés még a német ortopédorvosok szövetségének elismerését is kiérdemelte. Bármekkora termet?ek elférnek el?l, hátul mondjuk 185 cm ig ideális, és kifejezetten hosszú távra inkább csak négyen induljanak. De ez szerintem minden autóra igaz. A csomagtér 500l, ami a 4 ajtósnál nehezebben, míg a kombinál és 5 ajtósnál könnyen megpakolható. A hangtechnika meglep?en szépen szól (4x20W)bár az enyémben 9 hangszóró van gyárilag. Az alap 6-tal nem tudom milyen lehet. HIFI versenyre kevés de nekem megfelel.Fogyasztás 140-150 ig elfogadható, s?t 130 ig mindössze 7l autópályán is, de 150 felett extrém módon megn?! Kipróbáltam: 500km tert meg lehet tenni majdnem egy telitankkal(!!) is ami kb.57 liter, és egy féllel is! ÉS ugyanarról a távról van szó 3/4 rész autópálya 1/4 rész országútról.
Negatívumok: A nem b?rözött kormány gagyi m?anyag! Az 1.6 os motor kerülend?, az 1.8 már megfelel?(!) dinamikát nyújt, nekem is ilyen van, ám szerintem igazán a dízel szekció az igazán üt?s, vagy a V6 benzinesek.A hártalátás korlátozott ezért tolatóradart érdemes belerakatni. Ja és a legnagyobb szívfájdalmam a sérülékeny fényezés! NEm igazán bírja sem a gépi, sem a kézi mosót! Pedig gyönyür? kék az enyém!
Mindenkinek ajánlani tudom akik nem csak érzelmek alapján választanak autót, mivel jól összeállítva, a kedvezményekkel jól "játszva" egy elegáns, ám mégis mértéktartó, nem feltün?, relatív olcsón fenntartható megbízható kocsit kaphatunk. Sokan bántják ugyan, de érdekes hogy sokan nem éltek vele együtt még 3 napot se(Opel próba)
Hibalista
- Stabilizátorrúd 6 ezer forint
- Klima lefagyogatott néha. Újraindítva m?ködik frankón
- Bal hátsó telót a város kezdi megenni, még kb 5e km és csereérett lesz
- AMúgy minden okés
Ide hordtam szervizbe
OPel Olympia
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | Opel, BMW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
