A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra 1.9 CDTI Kombi 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Dízelmozdony - nem kecses

Szöveges ítélet

A harmadik Opelem, és mivel évi 50-60.000 km-t megyek nekem a fenntartási költségek nagyon sokat nyomnak a latba.
Motor: szeretek vezetni és ezzel az autóval lehet is menni. A 150 lóerő gyönyörűen mozgatja a nem kicsi kombi kasznit, 200 Km/h-ig folyamatosan onnan nyúlósan gyorsul. Kellemes, hogy 150-es tempónál négy személlyel is 6.5 liter a fogyasztás, a motor 2700at pörög, érezni, hogy ezzel a tempóval a világ végére is el lehet vele menni.
Belső: a designnal meg vagyok elégedve (szeretem a németesen szögletes formákat), bár egy kicsit fura, hogy néha megreccsen a középkonzol és nincs hátul elektromos ablak. Egy új korában 8M-es autóba beleférhetne. A terek viszont óriásiak csomagtartóban minden elveszik és a hátsó lábtér is pazar (ehhez tudni kell, hogy a kombi Vectra nem a normál Vectra, hanem a hosszított, Signum padlólemezre épül). Hangja belül csak 20 alatt dízeles, onnantól gyorsításoknál lehet esetleg némi turbófütyülést hallani, de az meg inkább sportos mint zavaró.
Futómű: meglehetősen stabil, persze nem egy Honda Accord, de ha tudomásul veszi az ember, hogy mekkora autóban ül akkor nem éri meglepetés. Előzőleg egy G Astrám volt, ahhoz képest igencsak oda van tapasztva az útra.
Külső: ízlés kérdése, van Vectra amitől hányni tudnék. A sajátom GTS első lökhárítókkal és sötét fényszórókkal kifejezetten tetszett már elsőre is, most meg már odáig vagyok érte. A méretei miatt van tisztelete az utakon, azt, hogy csúnya még senki nem mondta rá, pedig van egy két "szívemhelyébVWjel" barátom.
Nem vagyok elvakult Opel fan. Sok autót vezettem a Suzukitól az E-Mercedes-ig de ár/teljesítmény kategóriában nagyon jó helyen van az 1.9-es dízel Vectra Kombi.

Hibalista

- Még fiatal az autó, minden gyári rajta, kivéve a motorszoftvert azt egyszer kellett frissíteni mert idióta hibakódot adott ki, de az autó nem ált le tőle. Zörgött a jobb első ajtó és bár az autó nem garanciális nem került pénzbe a javítása - azóta nem zörög.
- Ami a kopó dolgokat illeti:
- 65.000km - első fékbetétek 15-25 k
- 75.000km - két első gumi 80k (BridgeStone Potenza R16)
- 82.000km - hátsó fékbetét: most jön
- és már előre félek a téli gumiktól, mert ebben a méretben örülök ha megáll 120-140k-ban, mert ugye vacakot meg nem lehet 150 lóerő és ilyen önsúly alá rakni.

Ide hordtam szervizbe

Opel Sió - Siófok

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 62000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15300
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? "F" Astra, "G" Astra Következő autója? Ha 2év múlva lecserélem akkor vagy egy fiatalabb Vectra, vagy A6 kombi Quattro (esteleg AllRoad)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)