Csak automata váltóval!
Szöveges ítélet
Előnyei közül ki kell emelni a bivaly erős motort, aminek a hazai utakon kevés vetélytársa akad. Mindezt kíméletesen, szinte észrevétlenül nyújtja, minden kipörgés, csikorgás nélkül. Tökéletes a futóműve, még a hazai utak katasztrófális minőségét is kiküszöböli. Kormányzása is ideális. Fékek kicsit lehetnének erősebbek, a teljesítményt figyelembe véve. A váltó katasztrófális, és ezért nem ajánlom senkinek a manuális váltós változatokat. A 6 sebességes váltóknál az Opel valamit nagyon elszúrt. Pontatlan, hosszú úton dolgozó váltó, és csak az 1-2-3-4-5-6 sorrendben veszi be a sebbességeket, ha időt akarunk spórolni és kihagyunk 3-as felett 1-1 fokozatot őrült csúnya hangja van a váltónak. Kényelmi kritika: nagyon benyúlik vezetőoldalon és utasoldalon is az első támfal, azaz kényelmes testhelyzethez mindkét első ülést annyira hátra kell tolni, hogy a hátsó lábhely a kategóriához méltatlanul kicsi marad. Még egy kritika: 450-550 km-ként tankolni kell, mert ugyanazon 60 l-es üzemanyagtank van benne, mint a 7 l/100 km fogasztású dízelhez. Ezt könnyen áthidalhatta volna a gyártó.
Hibalista
- 11 ekm alatt még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | focus | Következő autója? | Ford Mondeo v. Smax |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
