A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra 1,8 cosmo 140 LE  

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

benzines 2.0 alatt - soha többet

Szöveges ítélet

Először is azzal kezdeném hogy nagy csalódás. Pár hónapja vettem az SCA hungáriától (úgy átvertek vele, hogy még most is elkap az ideg, de ez egy más történet). Amúgy az autó nagyon megkímélt, szép állapotú volt. A kategóriából volt már mondeóm, mazda 6-om úgyhogy van összehasonlítási alapom, igaz a többi dízel volt. Ez az autó kicsi. Továbbmegyek, egy felfújt astra. Mögöttem felnött nem fér el kényelmesen, pedig csak 175 vagyok. Az ülések olyan kemények, hogy 100km után rendesem fáj a derekam, ráadásul kanyarba majd legurulok róla. Sehol egy rekesz, pohártartó, a térképtartó túl keskeny. Fűtés-hűtés szabályzás túlbonyolított, nehézkes ráadásul a vezérlő gombot többször is meg kell nyomni egy művelethez. Belülről recsegnek a műanyagok mint egy corsában, a rosszul cserélt szélvédőnél szintén recsegés, tetőablaknál szintén. Az mp3 hifi mint egy szokol rádió a ford sony és a mazda bose gyári hifijéhez. Legmagasabb felszereltségnél 4 légzsák van, nincs riasztó, xenon. Futómű a fordhoz képest rétestészta úgy nyúlik, a ford pontos, majdnem sportos. A karosszéria egyáltalán nem merev, ha ferdén állok valahova recseg(nem volt sérült). És elérkeztünk a leggyengébb láncszemhez a motorhoz. Nos, aki vezetett már dízelt, nagyon vigyázzon mert könnyen rosszul végezheti. Amikor megvettem örültem 1.8 140ló még jó is lehet. De amikor egyötös dízel rönyó, meg szútyoki is majd lealázza, akkor kezdtem ideges lenni, de főleg akkor amikor egy előzéshoz 2-t vissza kell váltani, na ne. Higgyék el, durva (mit tudhat az egyhatos vectra?). Amúgy autópályán nics baj, 210-el már mentem vele (persze nem itthon). Fogyasztása 130 felett vagy 9 lityi. 100 köröl megáll 7félbe, de sikerült 7 alá is 90-nél. Ált. országúton használom. A termosztát v.szeg vagy egy évig szar volt, nem vettem észre így vettem. Kiderült, konstrukciós hiba mindegyikben beszarik, ezért az opel az egekbe vitte az árát. Mercibe 20, ebbe 60k. Pozitívum a tempomat és az ülésfűtés. Összeségében: semmivel nem jobb mint egy 1.6-os astra! Úgy megy, úgy fogyaszt. Nem versenyautónak vettem, családinak de sokkal többet vártam. Kívülről penge, nagy kerék, 5 ajtós, fészliftes, belülrül félbőr ülés stb. megnyerő, bevállaltam, már bánom. Ha valaki mindenáron benzinest keres csak 2.2.

Hibalista

- termosztát 60.0000 Ft - kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Twin-car Soltvadkert Korrekt ár, minőségi munka. Ha ők nem tudják megcsinálni, akkor senki.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? mondeo 2.0 tdci Következő autója? sajna marad egy darabig
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)