benzines 2.0 alatt - soha többet
Szöveges ítélet
Először is azzal kezdeném hogy nagy csalódás. Pár hónapja vettem az SCA hungáriától (úgy átvertek vele, hogy még most is elkap az ideg, de ez egy más történet). Amúgy az autó nagyon megkímélt, szép állapotú volt. A kategóriából volt már mondeóm, mazda 6-om úgyhogy van összehasonlítási alapom, igaz a többi dízel volt. Ez az autó kicsi. Továbbmegyek, egy felfújt astra. Mögöttem felnött nem fér el kényelmesen, pedig csak 175 vagyok. Az ülések olyan kemények, hogy 100km után rendesem fáj a derekam, ráadásul kanyarba majd legurulok róla. Sehol egy rekesz, pohártartó, a térképtartó túl keskeny. Fűtés-hűtés szabályzás túlbonyolított, nehézkes ráadásul a vezérlő gombot többször is meg kell nyomni egy művelethez. Belülről recsegnek a műanyagok mint egy corsában, a rosszul cserélt szélvédőnél szintén recsegés, tetőablaknál szintén. Az mp3 hifi mint egy szokol rádió a ford sony és a mazda bose gyári hifijéhez. Legmagasabb felszereltségnél 4 légzsák van, nincs riasztó, xenon. Futómű a fordhoz képest rétestészta úgy nyúlik, a ford pontos, majdnem sportos. A karosszéria egyáltalán nem merev, ha ferdén állok valahova recseg(nem volt sérült). És elérkeztünk a leggyengébb láncszemhez a motorhoz. Nos, aki vezetett már dízelt, nagyon vigyázzon mert könnyen rosszul végezheti. Amikor megvettem örültem 1.8 140ló még jó is lehet. De amikor egyötös dízel rönyó, meg szútyoki is majd lealázza, akkor kezdtem ideges lenni, de főleg akkor amikor egy előzéshoz 2-t vissza kell váltani, na ne. Higgyék el, durva (mit tudhat az egyhatos vectra?). Amúgy autópályán nics baj, 210-el már mentem vele (persze nem itthon). Fogyasztása 130 felett vagy 9 lityi. 100 köröl megáll 7félbe, de sikerült 7 alá is 90-nél. Ált. országúton használom. A termosztát v.szeg vagy egy évig szar volt, nem vettem észre így vettem. Kiderült, konstrukciós hiba mindegyikben beszarik, ezért az opel az egekbe vitte az árát. Mercibe 20, ebbe 60k. Pozitívum a tempomat és az ülésfűtés. Összeségében: semmivel nem jobb mint egy 1.6-os astra! Úgy megy, úgy fogyaszt. Nem versenyautónak vettem, családinak de sokkal többet vártam. Kívülről penge, nagy kerék, 5 ajtós, fészliftes, belülrül félbőr ülés stb. megnyerő, bevállaltam, már bánom. Ha valaki mindenáron benzinest keres csak 2.2.
Hibalista
- termosztát 60.0000 Ft - kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Twin-car Soltvadkert Korrekt ár, minőségi munka. Ha ők nem tudják megcsinálni, akkor senki.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 83000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | mondeo 2.0 tdci | Következő autója? | sajna marad egy darabig |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
