A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra GTS 3.2 V6 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Az Opel által gyártott legjobb autó - imádom!

Szöveges ítélet

Egy hete vettem az autót. Pont 3 éves (2003. 09-ben állították forgalomba) Céges autóként 15e km-ként szervízelték, ismerem a múltját - ezért is mertem megvenni. Voltam az M3-on 210km/h-val (többet nem mertem, pedig bőven volt még benne) és Miskolc-Hámor-Lillafüred valamint Budapest-Esztergom "túraúton". Mindenhol szenzációs a kocsi. Városban (BP) is lehet cikázni ide-oda a sávok között, élvezet vezetni.

Előző autóm egy 1999-es Omega 2.2-es volt (eladó ha valakit érdekel!) és egy kicsit féltem, hogy ebben nem férek/férünk majd el (feleségem+két éves kisfiam) de kellemesen csalódtam. Igaz, hogy hátul kevesebb a hely, de még így is bőven elegendő, az ötödik ajtó miatt pedig sokkal kényelmesebb pakolni. Persze az Omega elegánsabb volt... Ez meg dögöseb...

Az autópályán csak a 7-es BMW és hasonló autók lehetnek az ellenfelek, bár gyakorlati tapasztalatom csak az 530d-s kollégákkal volt - kicsit félve írom le: nem volt esélyük sem. 140-nál simán lehet 4-be visszakapcsolni és lepadlózni. Hát ilyenkor nincs ellenfél ;-) A túrautakon (fent említett helyek) a futómű is szenzációsan teljesített. Itt nincs olyan, hogy kanyarban megcsúszunk, meg kisodródunk. Áhhhh! Úgy viselkedik mint egy sínautó. Ott a pálya, azon megyünk :-) Persze a budapesti utakon kicsit rázós - szó szerint - de hát valamit valamiért. Az ülések kíválóak, úgyhogy még ezzel a kemény futóművel is igen kényelmesen lehet utazni a macskakövön. Persze az Omega a kényelmesebb volt... Ez meg stabilabb...

A benzintakon kicsit csodálkozom még most is, mert az kicsi. De nagyon. Alig megyek néhány száz km-t, jelez a BC, hogy 50km van hátra, tankolni kéne. Persze ebbe a relatíve nagy fogyasztás is belejátszik. Mondjuk az én véleményem az, hogy aki ilyen autót vesz, az ne nézegesse a BC által kiszámított és kijelzett pillanatnyi értéket, mert könnyen szívbajt kaphat :-)

A hangja és az egész autó megjelenése lehetne kicsit "vadabb" de végül is ez nem egy utcai sportkocsi hanem egy családi, sportos, túraautó. Egy szó mint száz: egy hét közös élet után azt mondom: Nem bántam meg, hogy megvettem. Sőt!

Hibalista

- egyelőre semmi, a 120e-es szervízt már mint az autó új tulajdonosa én csináltattam, a szokásos dolgokon (vezérlés, olaj, szűrők, stb.) kívül a lengéscsillapítót és a hátsó fékbetétet javasolták cserélni - belementem - bár nem volt olcsó, így nyugodtt az ember :-)

Ide hordtam szervizbe

Opel Schiller, BP. XIII. Váci út.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 119000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? Omega 2.2 (1999.10.) Következő autója? subaru imperza sti
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)