Az Opel által gyártott legjobb autó - imádom!
Szöveges ítélet
Egy hete vettem az autót. Pont 3 éves (2003. 09-ben állították forgalomba) Céges autóként 15e km-ként szervízelték, ismerem a múltját - ezért is mertem megvenni. Voltam az M3-on 210km/h-val (többet nem mertem, pedig bőven volt még benne) és Miskolc-Hámor-Lillafüred valamint Budapest-Esztergom "túraúton". Mindenhol szenzációs a kocsi. Városban (BP) is lehet cikázni ide-oda a sávok között, élvezet vezetni.
Előző autóm egy 1999-es Omega 2.2-es volt (eladó ha valakit érdekel!) és egy kicsit féltem, hogy ebben nem férek/férünk majd el (feleségem+két éves kisfiam) de kellemesen csalódtam. Igaz, hogy hátul kevesebb a hely, de még így is bőven elegendő, az ötödik ajtó miatt pedig sokkal kényelmesebb pakolni. Persze az Omega elegánsabb volt... Ez meg dögöseb...
Az autópályán csak a 7-es BMW és hasonló autók lehetnek az ellenfelek, bár gyakorlati tapasztalatom csak az 530d-s kollégákkal volt - kicsit félve írom le: nem volt esélyük sem. 140-nál simán lehet 4-be visszakapcsolni és lepadlózni. Hát ilyenkor nincs ellenfél ;-) A túrautakon (fent említett helyek) a futómű is szenzációsan teljesített. Itt nincs olyan, hogy kanyarban megcsúszunk, meg kisodródunk. Áhhhh! Úgy viselkedik mint egy sínautó. Ott a pálya, azon megyünk :-) Persze a budapesti utakon kicsit rázós - szó szerint - de hát valamit valamiért. Az ülések kíválóak, úgyhogy még ezzel a kemény futóművel is igen kényelmesen lehet utazni a macskakövön. Persze az Omega a kényelmesebb volt... Ez meg stabilabb...
A benzintakon kicsit csodálkozom még most is, mert az kicsi. De nagyon. Alig megyek néhány száz km-t, jelez a BC, hogy 50km van hátra, tankolni kéne. Persze ebbe a relatíve nagy fogyasztás is belejátszik. Mondjuk az én véleményem az, hogy aki ilyen autót vesz, az ne nézegesse a BC által kiszámított és kijelzett pillanatnyi értéket, mert könnyen szívbajt kaphat :-)
A hangja és az egész autó megjelenése lehetne kicsit "vadabb" de végül is ez nem egy utcai sportkocsi hanem egy családi, sportos, túraautó. Egy szó mint száz: egy hét közös élet után azt mondom: Nem bántam meg, hogy megvettem. Sőt!
Hibalista
- egyelőre semmi, a 120e-es szervízt már mint az autó új tulajdonosa én csináltattam, a szokásos dolgokon (vezérlés, olaj, szűrők, stb.) kívül a lengéscsillapítót és a hátsó fékbetétet javasolták cserélni - belementem - bár nem volt olcsó, így nyugodtt az ember :-)
Ide hordtam szervizbe
Opel Schiller, BP. XIII. Váci út.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 119000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | Omega 2.2 (1999.10.) | Következő autója? | subaru imperza sti |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
