A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra 3.0 cdti Caravan Elegance 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A nyugodt erő

Szöveges ítélet

Az autót másfél évesen vettem 49000 km-rel gyakorlatilag újszerü állapotban. Azóta semmi gond nem volt vele a kemény hidegben nyikorgó futómüvön kívül, de ez típushiba, nem tudtak vele kezdeni semmit, és mivel további kárt nem okoz így meg lehet szokni. Nagyon szeretem a motorját, mert ez az elsö olyan autóm amiben nem váltok vissza semmilyen elözés elött - 177 LE, 370 Nm - ez böven elég mindenre. A 180-200 km/h utazótempó tökéletesen tartható, a vége 230 körül van. Németországi tempós városi és autópályás közlekedés mellett 8,5 litert fogyaszt. Hosszabb távon országúton 100-140 között akár 7 literböl is kihozható. A futómüve szerintem magasan jobb a limuzinoknál, illetve GTS-eknél, sokkal kevésbé ringatózós. A megvétel elött tesztelt 2.2-es limuzinban majdnem "tengeribeteg" lettem. Persze az is lehet, hogy nem a futómü, hanem a megnövelt tengelytáv teszi, ami a Vectra kombi és a Signum sajátja. A fékek nagyon jók, bár ebben és a benzines V6-osban is jóval komolyabb fékrendszer dolgozik az átlagnál - ez sajnos a fékbetétek árán is tükrözödik (39000 Ft eredeti GM, utángyártott még nincs). A fedélzeti elektronika panasz nélkül teszi a dolgát, nekem nem volt gond az index, a computer, illetve a klíma kezelésével megbarátkozni. Negatívumként felróható, hogy még mindig nincs Magyarország CD a navigációhoz, állítólag az idén már lesz. A belsö tér tényleg nem a formatervezés csúcsa, de minden funkcionális, a helykínálat több mint elegendö. Az ülések németesen kemény tömetüek, de hoszzútávon is kényelmesek. Nagyon praktikus az egy mozdulattal az autó alá hajtható vonóhorog. Összességében elmondhatom, hogy jó vétel volt, de az új árát szerintem nem éri meg. Extrákkal együtt majdnem 12 millió, de így alig használtan kevesebb mint feléért megérte.

Hibalista

- Fékbetétek, féktárcsák

Ide hordtam szervizbe

Georg-von-Opel Offenbach am Main

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 49000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Vectra B Caravan 2.0 Következő autója? BMW 530D
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)