Tök jó vóna, ha a gatyám nem ment vóna rá...
Szöveges ítélet
Nem vagyok egy mázlis típus, már a második használt autóm, amin sorra adják be a kulcsot a dolgok. A lent felsorolt 3 kuplung f?henger cserét mondjuk azért én abba a kategóriába sorolom, hogy odaadtam egy ismer?snek az autót rögtön a vásárlás után, hogy vigye má´ el az autószerel? ismer?séhez lecserélni az olajat, mert én nem értem rá. A szerel? észlelvén az autó alján, hogy köpi az olajat (OK, én vagyok a hüje, hogy nem néztem meg vásárlás el?tt), kicserélte a f?tengely szimeringet (amihez ugye a zugm?helyben kivette az ECO motort, majd visszatette). 2 hét múlva vittem hozzá vissza az autót, hogy elszállt a kuplung, ami aztán 2 havonta visszatér? probléma lett, végül szakszervízbe vittem, ott jó drágán belerakták a gyárit, de 2 év gari az alkatrészre, fél év a munkára, ez volt másfél éve, ésazóta nem volt gond. Az hogy a görény a falu szélén álló házam mellet megzabálja a gyújtás kábelrendszert, nem a kocsi hibája (megoldás: kutyát kell venni, vagy be kell költözni a városba - bár aszongyák ott is van néha). Szóval azt a ménk? sok pénzt, amit az els? éven ráköltöttem, nem számítva, egyébként igen jó kis autó. Mióta minden lényeges kicserél?dött, nem volt vele gondom (kb. b? éve). Alakja nekem nagyon bejön, a nagy csomagtartó tényleg jó, a metálfény miatt lassan 9 évesen sem néz ki 3-4-nél többnek, belül is jónak t?nnek az anyagok, m?szerfal m?anyagja önmagában sem rossz, de egy kis szilikon csodát tesz. Teljesítménye szerintem szuper jó (na persze nem a Ferrarikhoz mérek), és fogyasztásban még sosem sikerült elérnem a 8 litert, az átlag 7.2-7.3 (na jó, eccer lementem autópályán Füzesabonyig végig kvázi padlógázzal 190-200, akkor 8.5 volt).
Lényeg a lényeg, szerintem szép is, és ha az ember nem olyan peches, mint én, akkor nagyon jó is.
Hibalista
- f?tengely szimering - csere (zugm?hely) 30 rugó
- generátor leégett - felújítás 67 rugó
- görény szétrágta a gyújtás kábeleket - csere 40 rugó
- kuplung f?munkahenger nyugdíjba vonult - csere (zugm?hely - utángyártott) 30 rugó
- 2 hónap múlva megint - csere (zugm?hely/félgarancia) 15 rugó
- 2 hónap múlva megint - csere (szakszervíz) 50 rugó
- kuplungtárcsa szétesett - 100 rugó
- generátor diódahíd (állítólag típushiba) - csere 8 rugó
Ide hordtam szervizbe
Pereputty ismer?sének a körösztannyának a haverja.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Opel Kövesdán
Miután a pereputty nem jött be, úgy döntöttem inkább egyszer fizetnék ki némi(?) pluszt, mint kevesebbet de nagyon soxor. A Kövesdán nálam nagyon bejött. Márkaszervizes az árszínvonaluk, de velem mindig nagyon korrektek voltak, és amit megcsináltak, az mindig jó is volt utána. Ajánlani tudom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 102000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kadett | Következő autója? | Vectra (nem használt!!) esetleg Mazda6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
